Aikakone

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Onko teillä paikkoja, joissa käydessä tuntuu että aika on pysähtynyt jollekin vuosikymmenelle?

Omat:

Aavaranta: -70 luvun tasakattoinen "firman kehityssuunnitelmapalaveri, osastopäällikkö nai salaa sihteeriä illalla" paikka

Ellivuori: tasan samaa sarjaa

Nivalan Karvoskylän Pahkaperä: aivan mahtava -30 luvun tunnelma, olisipa elänyt tuolloin jolloin suo, kuokka ja Jussi olivat arvossaan!

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jussi sanoi:
Omat:

Aavaranta: -70 luvun tasakattoinen "firman kehityssuunnitelmapalaveri, osastopäällikkö nai salaa sihteeriä illalla" paikka
Mikä sun titteli nykyään on?

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Saksassa sellainen pikkukaupunki kuin Worpswede, lähellä Bremeniä. Siellä tuntui jotenkin kun olisi aika pysähtynyt. Mukavan rauhallinen paikka. Siellä oli ilo viettää kuukausi kesällä 2003 :thumbup:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Helsingissä on yks sellainen ravintola, nimeä en nyt muista. Siellä kun istuu, niin jotenkin tuntuu että olis ihan vuosi 2006, tai sitten alkukevättä 2007.
Se on kumma juttu.

Tolerantti

Well-known member
Jussi sanoi:
Onko teillä paikkoja, joissa käydessä tuntuu että aika on pysähtynyt jollekin vuosikymmenelle?

Omat:

Vastaavaa sarjaa Jyväskylä, Laajavuori.

Paikka tuottaa myös urheilullisen takauman: rallitähti astuu ulos hotellista pihalle, pää tuntuu hipovan sisäänkäynnin lipan kattoa. Tähti pääsee asfaltille, jolloin toimittajat työntävät mikrofonin suuhun. - No ihan hyvin on mennyt, ehkä on varaa vähän kiristää huomisen pikiksillä. Katsotaan nyt loppuun asti.

Makkonen

Guest
Yks sellainen f1-foorumi. Aika tuntuu pysähtyneen siellä, ainakin juttujen osalta... Samat jutut vuodesta toiseen.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tolerantti sanoi:
Vastaavaa sarjaa Jyväskylä, Laajavuori.

Joo, brutalismia ilmeisesti arkkitehtuurisesti edustava betonimöhkäle. Se maalaamaton betonipinta on jotain ihan oma lajiaan ja itseasiassa käy rakennukseen kauniisti. Vanhat parrat kertovat, että Häkkinenkin ajeli mikroautolla nappulana parkkipaikalla järjestetyissä kisoissa.

B-ryhmän autot muistan sieltä kylläkin, itse sillon nappulana. Ja kuskit tietty. Anssi Kukkonen palloili parkkipaikalla mikrofoni kädessään ja nauhurilaukku olallaan.

Ohi tulee ajeltua sillöin tällöin, mutta sisällä olen viimeksi käynyt 90-luvun alussa. Silloin siinä Monte Carlo nimisessä yökerhossa, jossa oli kuppipenkit:ahem:

Pihamaa on edelleen ihan samanlainen. Asfalttia ja muutama saareke, joilla kasvaa mäntyjä. Aika on todellakin siellä pysähtynyt. Positiivisessa ja tyylikkäässä mielessä!

Muu ei ole silmämääräisesti muuttunut kuin se, että nykyään siitä menee tie ohitse. Silloin ennen se oli päätepysäkki.

Örfil

Guest
Se etu ainakin, ettei tartte olla osastopäällikön sihteerinä ;)
ja ps: olen ollut varastopäällikkö, tuotantopäällikkö ja osastopäällilkkö ja joka hommassa oli päällikkö-takaliitteen mukana vittumaisia velvotteita :(

Mulle sopii parhaiten olla vaan spesialistihommissa.

Viimeksi muokattu:

burb

.
No voi hitto, mähän muuten osittain tuuraan osastopäällikön sihteeriä ens viikon. :frown:

Tolerantti

Well-known member
Jussi sanoi:
Niin että mitä?
Että burbin tulee ottaa anal lube töihin mukaansa, jos firman väki sattuu lähtemään kehitysseminaariin Aavarantaan, Ellivuoreen tai Laajavuoreen. Niin se kehitys kehittyy, ei aina hyvään suuntaan.:nope:

burb

.
Tolerantti sanoi:
Että burbin tulee ottaa anal lube töihin mukaansa, jos firman väki sattuu lähtemään kehitysseminaariin Aavarantaan, Ellivuoreen tai Laajavuoreen. Niin se kehitys kehittyy, ei aina hyvään suuntaan.:nope:
Mun pomo on nainen, mutta ehkä tuota vois käyttää voiteluna palkkaneuvottelussa...

Tolerantti

Well-known member
burb sanoi:
Mun pomo on nainen, mutta ehkä tuota vois käyttää voiteluna palkkaneuvottelussa...
Jaa jaa. Sitten pitääkin ottaa valmiiksi kostutettuja kumeja mukaan. Se palkkakiristyskirje salkkuun yhdessä nauhurin kanssa. Yhtä kaikki, voi aikoja, voi tapoja.:nope: