Aikakone

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Troy McLure sanoi:

Ohi tulee ajeltua sillöin tällöin, mutta sisällä olen viimeksi käynyt 90-luvun alussa. Silloin siinä Monte Carlo nimisessä yökerhossa, jossa oli kuppipenkit:ahem:
Tuli yövyttyä tuolla heinäkuussa, nyt ovat tiemmä remontoimassa loppujakin sisätiloja uuteen asuun?

Olemme iloisia että kävimme, se kaikki 70-luvun kitsch!! Tuli samat fiilikset kuin joissakin Itä-Eurooppalaisissa sosialismin ajan "luxus"hotelleissa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ellivuori: tasan samaa sarjaa!
Ellivuori ei just nyt oo kovimmassa huudossa.

Tosin eihän toi nyt vielä paha oo. Mä olin Juvalla hotellissa, jossa ei uskaltanut avata telkkaria, kun pistorasiat oli auki ja kipinät vaan sinkoili. Hotellin etuovesta ei päässyt sisään, kun ovi oli rikki, joten oli kamojen kanssa marssittava takaovelle ja astuttava tietysti tapojen mukaan siinä sivussa lehmän- tai jonkun smäidään.
Aamupalalla ei ollut henkilökuntaa vaan nahjuisat juustosiivut ja tölkki lämmintä mehua lojui tarjottimella respan tiskillä. Semmoista se on.

SamiJ

Well-known member
Ellivuori ei just nyt oo kovimmassa huudossa.

Tosin eihän toi nyt vielä paha oo. Mä olin Juvalla hotellissa, jossa ei uskaltanut avata telkkaria, kun pistorasiat oli auki ja kipinät vaan sinkoili. Hotellin etuovesta ei päässyt sisään, kun ovi oli rikki, joten oli kamojen kanssa marssittava takaovelle ja astuttava tietysti tapojen mukaan siinä sivussa lehmän- tai jonkun smäidään.
Aamupalalla ei ollut henkilökuntaa vaan nahjuisat juustosiivut ja tölkki lämmintä mehua lojui tarjottimella respan tiskillä. Semmoista se on.
Oliko kyseessä "legendaarinen" Hotelli Juva?

Örfil

Guest
Odottelen innolla raporttia Motelli Syvälammelta :thumbup:

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
On kehittynyt kovasti positiivisesti tuo Laajavuori, minkä 2007 tuohon pysähtyneisyyteen listasin. Kävinkin siellä viime vuoden lopulla yhdessä tapahtumassa ja ei mitään negatiivisia ollut kai kenelläkään. En ole kuullut että valittamista olisi ollut heilläkään jotka yöpyivät. Hyvä että toikki nousi päivityksille!

SamiJ

Well-known member
Hotelli Juva muutetaan hoivakodiksi
Enpäs tuota tiennytkään. No en kyllä kuin ohi ajanut paikasta ja joskus Puustockin aikaan lähimailla hipsinyt.
Itsehän olin kautta aikain ensimmäisessä Puustockissa, oiskohan ollut vuosi 2000. Festarihan oli jo tuolloin siinä Hotellin Juvan viereisellä nurmikentällä. Semmoinen hämärähkö muistikuva on jäänyt tuolta reissulta, että siinä hotellin ravintolassa soitti AC/DC-coverpändi nimeltä VV/TV (heh.) Samassa eturivissä oli kuuntelemassa myös Rautiaisen Timppa (oli ollut aiemmin esiintymässä lavalla yhtyeinensä.)

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Onko teillä paikkoja, joissa käydessä tuntuu että aika on pysähtynyt jonnekin vuosikymmenelle?
On.
Turenki on ollut pääpiirteittäin samanlainen jo 1990 luvulla.
Samoin Hämeenlinnassa sijaitseva Hämeen Linna.

Jottei menisi ihan ysäritouhuksi, laitetaan tähän vielä Savon mökki, jonka ulkokäymälässä asioidessa palaa ajassa väistämättä seitkeetluvulle

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itsehän olin kautta aikain ensimmäisessä Puustockissa, oiskohan ollut vuosi 2000. Festarihan oli jo tuolloin siinä Hotellin Juvan viereisellä nurmikentällä. Semmoinen hämärähkö muistikuva on jäänyt tuolta reissulta, että siinä hotellin ravintolassa soitti AC/DC-coverpändi nimeltä VV/TV (heh.) Samassa eturivissä oli kuuntelemassa myös Rautiaisen Timppa (oli ollut aiemmin esiintymässä lavalla yhtyeinensä.)
Se oli ihan rento festari kyllä (kahdesti kävin oisko ollut 2002&2003 tai 2003&2004). Moni bändi jalkautui kansan pariin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Se oli ihan rento festari kyllä (kahdesti kävin oisko ollut 2002&2003 tai 2003&2004). Moni bändi jalkautui kansan pariin.
Meikäläisen tuli kaikissa käytyä. Se ensimmäinen festari oli alkoholilogistiikan osalta aika kankea tapahtuma kun hotelli ei ollut silloin festarijärjestäjien omistuksessa. Hotellin ravintolasta ostettuja juomisia ei saanut viedä festarialueelle (muuta kuin mahassa ja päässä) ja festarialueelta (siis hotellin vieressä olleelta festareiden anniskelualueelta) ostettuja juomia puolestaan ei saanut viedä hotellin ravintolaan. Siinä oli järjestysihmisillä hommaa kun koko ajan oli joku menossa tuoppi kourassa jompaan kumpaan suuntaan.