AJ
Well-known member
:mad_old:Onks noilla Kuolemantähdillä mimmonen takuu? Oon kuullu että ovat herkkiä hajoilemaan.
:mad_old:Onks noilla Kuolemantähdillä mimmonen takuu? Oon kuullu että ovat herkkiä hajoilemaan.
Lisäsin listaan, vaikka ajoneuvoanne ei olekaan vielä virallisesti luovutettu hallintaanne.Uudempi rakenteilla oleva malli kuulema yltää noilla kierroksilla jo viisitoistakertaiseen valonnopeuteen:
Oli niin kallis, että piti orjuuttaa kokonainen kaukainen galaksi.Lisäsin listaan, vaikka ajoneuvoanne ei olekaan vielä virallisesti luovutettu hallintaanne.
Hankitko muuten osamaksulla vai annoitko vanhan henkilöauton vaihdossa?
Kun AJ saa tuon turpoahdetun pallonsa, edellytän, että herra tarkastaa todellisen nopeuden gepsillä, ettei tule vertailukelvotonta dataa tuonne tilastotietotaulukkoon!
Paljonko peltipallosi toimitusaika on?
Että milloinka voidaan alkaa odottaaman sitä oikeaa nopeutta arvatun sijaan? :frank:
En minä voi tietää kenelle on ja kenelle ei ole.Jotain ne sanoi, että 20 vuotta. Onko se pitkä aika?
Kävin! 70:ynppiä aika tarkalleen vitosella. 1.6 turpoton pensa.Pitäisköhän lähteä nyt tuonne motarille vähän TESTAILEMAAN?!?!
Joo, kyllähän se on. Automaagi siis. CVT -kai.Onko kotletin avensis CVT-automaagi?
Jos on, sen 2000 rpm:n vauhti on 110 km/h, manuaalina puolestaan luokkaa 80-85 km/h
Joutuu mittaamaan tänään uudestaan, sillä vein mobiilin päivitettäväksi. Jonkin verran tullee pidennystä siitä, mutta mittarinopeus pysynee vakiokierroksilla ennallaan.Mullapas! Lähetään kuule totanoin.... mittaileen! Niin just! MITTAILEEN!
Onkohan aiemmissa kaaroissani edes ollut kierroslukumittaria (joka vielä toimisi)..Ei kait.Enpähän ole edes ottanut selvää montako vaihdetta tuossa automaatissa. Motarille päästessä kuitenkin heittää kaiketi isoimman silmään ja silloin kierrokset 2000 kieppeillä.