Noita top10-listojahan voisi tehdä vaikka kuinka monta. Mun lista oli puoliksi tosissaan, puoliksi leikillisesti tehty. Larini ja Nannini ovat tosiaankin kovia kuskeja, Stuckista puhumattakaan. Stuck voitti tänä kesänä Nürburgringin 24-tunnin ajot! Mies on kovassa kunnossa, ura on aika mahtava. Suuresta koosta huolimatta mahtui jopa F1-autoon! Jälkikasvu ajoi tällä kaudella Vw Lupo-cupissa, joten nimi tulee säilymään myös tulevaisuudessa.
Yksi nimi ei ole vielä esiintynyt tässä topicissa: Christian Danner! Hänen F1-ura oli mitä oli, mutta F2-luokassa hän niitti menestystä. Hänellä on harvinainen kierrosennätys, Nordschleifella on ratakombinaatioista johtuen monia eri ennätyksiä, mutta Danner ajoi F2-autolla ns. täydellisen kierroksen. Pitää katsoa mikä se aika oli, mutta Dannerin teko on aika lyömätön. Danner voitti mm. Helsingin -95 ekan lähdön, kun oliko se nyt Larini, joka osui niihin rengaspinoihin ja siten hänen loppuaikaan lyötiin lisäaikaa. Danner kommentoi nykyään RTL:n F1-lähetyksissä ns. eksperttinä.
Vielä pieni lista tanskalaiskuskeista: Kurt Thiim, Jan Magnussen, Jason Watt, Kris Nissen ja Tom Kristensen. Pienestä maasta on tullut kovia kuskeja! Mun pitää tarkistaa tietolähteistäni, onko Tanskalla jopa eniten osakilpailuvoittoja Saksan jälkeen. DTM:ssä ei harrasteta maakohtaisia tilastoja, joten menee homma taulukkolaskennaksi.
Opelin toiminta vuonna 1996 oli loppujen lopuksi hyvää, kun Reuterista tehtiin ITC-mestari. Huonoa toiminnassa oli Opelin vetäytyminen sarjasta, Mersu ja Alfa saivat lukea asiasta lehdistä... Tuttua FIA-alaista hommaa, kulut kasvaa ja menestyksen jälkeen vetäydytään kustannuksiin vedoten. Nyky-DTM ei mene enää koskaan FIA:n alaisuuteen.