Postaamista lukuunottamatta toimii tosi hyvin tuo Tapatalk. :thumbup:iPhone + Tapatalk, tämähän onkin varsin miellyttävä tapa käyttää forumia!
En ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän niin paljon energiaa jonkun puhelimen sättimiseen kuin ne ihmiset joilla ei ole iPhonea.
En ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän niin paljon energiaa jonkun puhelimen sättimiseen kuin ne ihmiset joilla ei ole iPhonea.
Tos o kahdella duunikaverilla Iiiiphonet. En ole kuunaan nähnyt puhelimen omistajan käyttävän niin paljon aikaa ja energiaa puhelimensa haukkumiseen kuin nämä kaksi sankaria.
Melkoisia idiootteja. Itse en kyllä kovin pitkään pitäisi kapulaa joka ei minua miellytä. Vähän sama kuin laittaisi selkäänsä lapun; olen ääliö.
Mutta meitä on näemmä moneen junaan![]()
Jos on idiootti ja maksaa puhelimesta puoli kiloa, niin ei sitä ihan heti sitten lähdetä vaihtamaan.
Postaamista lukuunottamatta toimii tosi hyvin tuo Tapatalk. :thumbup:
Sent from my Lumia 800 using Board Express
No nyt sitte suostu
Eli kannattaa hankkia?
Juu. Jos haluaa maksaa siitä Prosta, niin sitten. On melkolailla nopeampaa kuin nettiselaimen kautta.
Melkoisia idiootteja. Itse en kyllä kovin pitkään pitäisi kapulaa joka ei minua miellytä. Vähän sama kuin laittaisi selkäänsä lapun; olen ääliö.
Mutta meitä on näemmä moneen junaan![]()
Niin se on tullut selväksi että sinä et halua maksaa mistään![]()
Juu. Jos haluaa maksaa siitä Prosta, niin sitten. On melkolailla nopeampaa kuin nettiselaimen kautta.