Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132
Malliesimerkki siitä, että nähdään se mitä nähdä halutaan tämä viesti.

Tämä ajatuskukkanen on ehkä hyvä vielä kerran lainata. Ehkäpä "nähdään se mitä nähdä". Ei voi tietää, mutta varmaan näin.

Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.

Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.

Minä en jaksaisi millään ruikuttaa siitä, että joku ostaa jonkun puhelimen.

Jotkut näemmä jaksavat :p

Jos joku kokee, että hänet pakotetaan ostamaan uusi iPhone niin nostakoon käden pystyyn. Olen ymmärtänyt, että sen hankkiminen on vapaaehtoista.

Toki kaikki voivat myös ruikuttaa siitä, että joku hankkii uuden iPhonen. Se kuulostaa kuitekin säälittävältä.

Tämä on Törniltä hyvä huomio. (ikävää, että olen hänen ignore-listalla). Eipä itsellenikään ole mitään pakottavaa tarvetta haukkua Android-kapuloita. Leveä hymy naamallani vain sivelen iPhoneani.

Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.

o/, ei ole tarpeen sanoa enempää.

Mun mielestä kuulostaa säälittävältä kun joku katsoo kertomisen arvoiseksi, että on hankkinut uuden iPhonen tai minkä tahansa muun puhelimen.

Taidan tilata uuden iPhone viiden.....

Viimeksi muokattu:
Menee varmastikin kuuroille korville ja puuroille aivoille tämä, mutta: eipä täällä juuri kukaan ole Applen tuotteita tai kenenkään valintoja haukkunut (paitsi minun, mutta siitä viis). Kritiikki ja huvittuneisuus on lähinnä kohdistunut toistuvasti esitettyyn väitteeseen, jonka mukaan yhden tuoteryhmän tuotteet ovat täysin ylivertaisia muihin nähden.

Ja vastakkaisten näkemysten esittäminen tähän leimataan kateellisten ruikutukseksi.

Olen aprikoinnissa kahden vaiheilla. Taidan kuitenkin pistää uuden iPhone viitosen tilaukseen. Huojun ainoastaan 16 ja 32 G mallien välillä.

Taidan tilata 32 G version......