Elikkä tuollainen anti-hyperthreading olisi tulossa seuraavan sukupolven (K10 prosessorit) vehkeisiin. Nykyään tuplaytimelliset prossut eivät ole useimmissa ohjelmissa (yksisäikeiset) juuri yhtään tehokkaampia kuin yhdellä ytimellä varustetut; peleissä kaksiytimelliset häviävät usein pienempien kellotaajuuksien johdosta. Tuohon olisi tulossa muutos: Tuo anti-hyperthreading periaatteessa tarkoittaisi sitä, että nuo ytimet emuloisivat yhtä ydintä, eli nyt kaikissa ohjelmissa tulisi molemmat ytimet tehokkaaseen käyttöön, vaikkei ohjelma itsessään edes tukisi tuplaytimellisyyttä!
---
AMD:n nyt tiedossa olevat AM2-prosat ovat heikompia kuin Intelin Conroe-prossut. Nämä K10 prosessorit tulevat ottamaan kuitenkin merkittävän tehokaulan Conroeen nähden yksisäikeisissä ohjelmissa, joita esim. tietokonepelit ovat. Muuta tietoa tulevista K10-prossuista ei ole tullut. Tiedä sitten tulevatko nämä K10-prosat ennen Intelin Conroen jälkeistä sukupolvea [Wolfdale ja Ridgefield 45nm tekniikalla varustettuja, hieman yli vuosi menee noihin]
---
AMD:n nyt tiedossa olevat AM2-prosat ovat heikompia kuin Intelin Conroe-prossut. Nämä K10 prosessorit tulevat ottamaan kuitenkin merkittävän tehokaulan Conroeen nähden yksisäikeisissä ohjelmissa, joita esim. tietokonepelit ovat. Muuta tietoa tulevista K10-prossuista ei ole tullut. Tiedä sitten tulevatko nämä K10-prosat ennen Intelin Conroen jälkeistä sukupolvea [Wolfdale ja Ridgefield 45nm tekniikalla varustettuja, hieman yli vuosi menee noihin]