Ammattilaisnyrkkeily

  • Viestiketjun aloittaja Dev
  • Aloituspäivämäärä

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Miten tuolta unibetin vihreältä sivulta saa tv:n auki?
Kirjaudu sisään, sitten klikkaa Live-vedonlyönti -linkkiä ja etsi listasta tuo ko. matsi. Ei tosin vissiin ole vielä tuo lähetys alkanut, mulla lukee vielä "Live event starting shortly"
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Tää vaikuttais aika asialliselta striimiltä, vaatii tuon Veetle-kikkareen asennuksen että näkyy. Suht hyvä laatu ja studiossa kommentaattoreina Lennox Lewis, Barry McGuigan ja Johnny Nelson.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Kirjaudu sisään, sitten klikkaa Live-vedonlyönti -linkkiä ja etsi listasta tuo ko. matsi. Ei tosin vissiin ole vielä tuo lähetys alkanut, mulla lukee vielä "Live event starting shortly"
Mulla näkyy vain teksti 0-0 ja alapuolella kertoimia. Tv:stä ei merkkejä..

Pitäisikö tuolla pelitilillä olla rahaa? Itse ymmärsin mainoksesta, että riittää kun avaa tilin.
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Mulla näkyy vain teksti 0-0 ja alapuolella kertoimia. Tv:stä ei merkkejä..

Pitäisikö tuolla pelitilillä olla rahaa? Itse ymmärsin mainoksesta, että riittää kun avaa tilin.
Ylempänä kirjoittelinkin jo: "Pääset seuraamaan suoraa lähetystä klikkaamalla ottelun vierestä löytyvää Unibet TV-kuvaketta. Voidaksesi katsella ottelua pelitililläsi tulee olla varoja vähintään 1 sentin edestä tai sinun tulee olla lyönyt vetoa viimeisen 24 tunnin aikana."

Toi Unibetin striimi tulee puolisen minuuttia enämpi reaaliajassa ja Aminin ja Mäen selostuksella, mutta tosiaan tuo on tommonen postimerkin kokonen video mitä ei voi suurentaa (emmä ainakaan keksiny miten?). Toi boxinguru-striimi näköjään meni poikki.

edit: boxingguru toimii kun siirtyy siiten seuraavaan osotteeseen kuten siinä sivun yläreunassa lukee.
 
Viimeksi muokattu:

porridge

Well-known member
Liittynyt
19.1.2011
Viestit
49
Poistin viestin. SamiJ ehti ensin. :)

EDIT. Paitsi että esitin sinänsä relevantin reunahuomautuksen, ettei nykyään enää näe urheilua vedonlyöntisaiteilta vain rekisteröitymällä. BET365 näytti "ilmaiseksi" yllättävänkin pitkään. Ei enää.
 
Viimeksi muokattu:

asd

Well-known member
Liittynyt
15.1.2006
Viestit
246
edit: boxingguru toimii kun siirtyy siiten seuraavaan osotteeseen kuten siinä sivun yläreunassa lukee.
Voisikohan sen osoitteen pistää myös tänne kun mulla ei toi vanha linkki enää aukea ollenkaan?

Edit: Löysin jo.
 
Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Haa, kikkakolmonen. Windows 7:n suurennuslasi-työkalulla pystyy suurentamaan tuon Unibetin postimerkkikuvan koko näytölle :eek:
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Laitoin kympin Klitschkon voitolle 10-12 erässä, muutaman varmistuseuron aikaisemmille erille kuudennesta erästä alkaen. Muutama euro kun on pelissä, niin mukavasti nostaa ottelutunnelmaa. Unibetin streamin kautta katson nyt, täytyy yrittää vielä parempaa kuvaa viritellä toiselle koneelle.
 

porridge

Well-known member
Liittynyt
19.1.2011
Viestit
49
Prediktio: silmäkulmaskandaali. Ihan sama kumpi sitten vie, mutta paha maku jää suuhun majormente kaikille.
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Löytyi hyvä kuva, nyt on Unibetin selostus ja kuva toisella läppärillä, toinen kone on kiinni 50 tuuman televisiossa. Ottelu voi minun puolestani alkaa.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Meinaakohan Haye myöhästyä 40 minuuttia ottelustakin? Pelle mikä pelle. Pidän peukkuja Klitshkolle.
 

porridge

Well-known member
Liittynyt
19.1.2011
Viestit
49
Kun ottaa huomioon, että ottelu on aikalailla etuajassa, niin riski olisi eittämättä ollut, että Klitschko olisi odotuttanut Hayeta kehässä about 17min (kuten Sturm teki Macklinille). Hyvää pelisilmää Hayemakerilta.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ihan hyvä matsi. Hayelle hatunnosto.. kunniakas taistelu.
 
Ylös