Ampumahiihto 15-16

Miikhail

Well-known member
Björkka kauden ensimmäisen henkilökohtaisen kisan voittaja, on se kova. :alppu: 100 osakilpailuvoittoa kohta kasassa. Huomenna sitten Kaisa ladulla.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kyllä mä olen norjalaisia ampujahiihtäjiä ja -täriä olen fanittanut. Tai no oikeastaan kaikkia paitsi venäläisiä.:eek:

Miikhail

Well-known member
Saa nähdä olisiko Gössner muutaman vuoden takaisessa kunnossa. Ja jos osuisi tauluihinkin.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Saa nähdä olisiko Gössner muutaman vuoden takaisessa kunnossa. Ja jos osuisi tauluihinkin.
Ei ihan ollut. Ja suomalaiset ei ainakaan osu tauluihin. Vittu tota mäkäräisen pystyammuntaa, joka on aina ollut sen akilleenkantapää.

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Soukalova tunaroi sauvan kanssa viisi sekuntia ja hävisi voiton kolmella kymmenyksellä. Dahlmeirelitä niin kova hiihto, että on huomisen selvä suosikki.

Viimeksi muokattu:

JoneZi

User
Ottikohan Kaisa varman päälle vai oliko pientä tauon jälkeistä tahmeutta hiihdossa? Loppu tuli kuitenkin tosi hyvin ja petasi hyvät asetelmat huomiselle.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Ottikohan Kaisa varman päälle vai oliko pientä tauon jälkeistä tahmeutta hiihdossa? Loppu tuli kuitenkin tosi hyvin ja petasi hyvät asetelmat huomiselle.
Jotenki tuntuu siltä että kun hiihto kulkee ni ammunta tökkii, ja päinvastoin. Soukalovalta tosiaan taas ihme kämmäilyä penkalla, ei ihan verrattavissa Domrachevan väärään tauluun ampumiseen + kaatumiseen sakkoringiltä tullessaan viime vuonna mut melkein...

de rong

Banned
Ihan just alkaa naisten ampumahiihtoa MM-Oslo.Tsemppiä Mäkäräinen!!