Angry Video Game Nerd & Nostalgia Critic

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Olikohan Jonkki-mies, kun aikoinaan ko. hepun (avgn) videoita mulle mainosti ja fanihan musta tuli. Kaikki pätkät on katsottu - moneen kertaa. Hauskaa viihdettä ja nostalgisia fiiliksiä.

Törmäsin tässä pari viikkoa sitten tuohon Nostalgia Criticciin, joka eroaa AVGN:stä lähinnä siinä, että näyttelee paremmin eikä homma perustu niin vahvasti videoeditoinnille. Erittäin hauskoja pätkiä myös.

Angry Video Game Nerd
http://cinemassacre.com/AVGN/Nes_Nerd_videos.html

Nostalgia Critic:
http://thatguywiththeglasses.com/videolinks/thatguywiththeglasses/nostalgia-critic

Nostalgia Criticiltä suosittelen katsomaan nyt ainakin tuon Batman & Robin pätkän. Nauroin eilen kuollakseni sille.

JA ne joita ei kiinnosta, VOI PAINUA HEVOVITTUUN SIITÄ TUIJOTTELEMASTA! :mad_old:

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Katson AVGN:n videoita. Niistä löytyy trailerit youtubesta. Siellä kyseinen herra on nimellä JamesNintendoNerd.

Laatikkokauha

Well-known member
AVGN:ää nyt on tullut katsottua jo jonkin aikaa, mutta kuitenkin sen verran vähän, etten itse ainakaan ole huomannut mitään fanien puhumasta tasonlaskusta. Niin kauan kunhan sieltä tulee huonoa läppää maustettuna kivoilla sanoilla I like it.

PS: Shit Pickle rulaa \o

Ace17

Acenteella
Itsekin olen seurannut AVGN:n ja NC:n arvosteluita suurella mielenkiinnolla. Loistosettiä!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Itsekin olen seurannut AVGN:n ja NC:n arvosteluita suurella mielenkiinnolla. Loistosettiä!
Alapa tehdä omia arvostelujasi. Aiheena voisi olla esimerkiksi F1-Forumistit taikka vaikka, hmm... jotain muuta jännää!

Vice

Reality bites
Muistinpa tämän ketjun.

Päivittäin tulee tsekattua paitsi näiden herrojen, mutta myös muiden "arvostelijoiden" sivustot (suurin osa heistä majaileekin tietty thatguywiththeglassissa). Lemppari on tietysti Spoony, parasta mitä löytyy ja miehen huumorintaju on vertaansa vailla. Oikeastaan sivusto on lähes koko ajan päällä tuossa taustalla, odotellen että josko tulisi updatea.

Nostalgia Criticin arvosteluista pidin talvella pari kuukautta taukoa kun alkoi puuduttaa, mutta sitten taas eräänä päivänä palasin ja mietin miksi lopetin. Kunnon naurut joka kerta. Sama pätee Nostalgia Chickkiin.

AVGN on uusimmissa videoissaan käynyt vähän väsyneeksi ja leffa-arvostelut ärsyttävät, mutta kyllähän noita katsoo. Viime syksyn Godzilla-maratooni oli parhautta.

Muista katson lähinnä Little Miss Gameria, satunnaisesti Linkaraa ja muita. Benzaien setteihin voisi kai myös tutustua, Chicagon TGWTG-bileissä vaikutti hauskalta.

Viimeksi muokattu: