kouvotsvoni
Banjottu
Tauski coveroi Sandstormin. Uujee ja itkua päälle.Ei uusi versio vanhasta biisistä voi olla puhkikulunut. Ei se toki riitä jos vaan yritetään matkia alkuperäistä.
Tauski coveroi Sandstormin. Uujee ja itkua päälle.Ei uusi versio vanhasta biisistä voi olla puhkikulunut. Ei se toki riitä jos vaan yritetään matkia alkuperäistä.
Totta, vaikka siihen kilpailuun verbaalisesti kyllä toistuvasti viitataan. Kilpailuhan ei ratkea itse jaksossa. Suurempi vaikutus on pikemmin sillä, että kumpikin tekee versioitaan tahollaan, joten samanlaista yhteisyyttä ei synny kuin vaikkapa Elastinen featissa. OK, tehdäänhän Vain elämäässäkin biisit muilta salassa, mutta muuten ollaan samassa porukassa.Mun mielestä tuo koko kilpailullinen osuus oli jaksossa sopivasti sivuroolissa, ja senhän saattaa jättää kokonaan huomiottakin. Kyseessä ei kuitenkaan ole sellainen kilpailu, jossa joku putoaisi ohjelmasta pois tms.
Kelalla on vankka nettiseuraajakunta, joten hänen omintakeinen huumorinsa toimii joillekin. Toimii se minullekin. Ei se varmaankaan kaikille toimi.Itselläni käväisi jossain vaiheessa mielessä, että riittääkö Kelan kiinnostavuus ja karisma (nimenomaan tv-persoonana) kuitenkaan kannattelemaan ohjelmaa ihan täysin?
Ehdottoman samaa mieltä.Mielestäni ehdottomasti kiinnostavinta antia tuossa eilisessä jaksossa oli se versioitavien kappaleiden juurien ja taustojen tonkiminen.
Kyllä! Moderaattorit, viitsisittekö? Otsikoksi: Anssi Kela ja isot biisit 2017.Riittäisköhän Kelan ohjelmasta muuten keskustelua ihan omaksi toikikseen asti? Voisi sitten nämä höpinät täältä siirtää sinne...
Riittäisköhän Kelan ohjelmasta muuten keskustelua ihan omaksi toikikseen asti? Voisi sitten nämä höpinät täältä siirtää sinne...
Kokeilin omatoikitusta ja sehän perhana onnistui! Ja tuli vielä Zoe aloittajaksi, hiukan arvelin etukäteen, että systeemi varmaan jotenkin vääntää ketjun mun nimiin.Kyllä! Moderaattorit, viitsisittekö? Otsikoksi: Anssi Kela ja isot biisit 2017.
:thumbup:Kokeilin omatoikitusta ja sehän perhana onnistui! Ja tuli vielä Zoe aloittajaksi, hiukan arvelin etukäteen, että systeemi varmaan jotenkin vääntää ketjun mun nimiin.
Älä kuule yhtään ala siellä! Minun toimeni ovat oletusarvoisesti täydellisiä, ja jos siinä jonkun viesti menee hiukan off-topikiksi, niin se on jonkun vika eikä minun lain. :frank:No nyt on mun Veitola-kommentti tuolla välissä. Että ihan paljon kiitoksia vaan moderaattoriylijumala! Miten omasta mielestä meni? :doubtful:
*telakkanaurua ja papule riska*
Sitten vielä se et nää formaatit on aikalailla samantapaisia kun kilpailijansa. Vähän erilaiset taustat vaan ja avot.Sanokaa nyt, että mitä hienoa on kuunnella ja katsella puhkikuluneita biisejä toisten puhkikuluneiden esittäminä? Sitten vähän itkua päälle.
Eläkeläisten "Säkenöivä humppa" on aika hieno.Seuraavassa jaksossa versioidaan Ismoa ja Eppuja. Ismo jo tiiserissä sanoo, ettei ole pitänyt hänen biisejään versioineiden vedoista, ja Martti sanoo, että heidän biisinsä on NYT hyvä, joten meinaatteko paljonkin sitä muuttaa.
Vaikuttaa hyvältä jaksolta.