Anssi Kela ja isot biisit 2017

  • Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mun mielestä tuo koko kilpailullinen osuus oli jaksossa sopivasti sivuroolissa, ja senhän saattaa jättää kokonaan huomiottakin. Kyseessä ei kuitenkaan ole sellainen kilpailu, jossa joku putoaisi ohjelmasta pois tms.
Totta, vaikka siihen kilpailuun verbaalisesti kyllä toistuvasti viitataan. Kilpailuhan ei ratkea itse jaksossa. Suurempi vaikutus on pikemmin sillä, että kumpikin tekee versioitaan tahollaan, joten samanlaista yhteisyyttä ei synny kuin vaikkapa Elastinen featissa. OK, tehdäänhän Vain elämäässäkin biisit muilta salassa, mutta muuten ollaan samassa porukassa.
Itselläni käväisi jossain vaiheessa mielessä, että riittääkö Kelan kiinnostavuus ja karisma (nimenomaan tv-persoonana) kuitenkaan kannattelemaan ohjelmaa ihan täysin?
Kelalla on vankka nettiseuraajakunta, joten hänen omintakeinen huumorinsa toimii joillekin. Toimii se minullekin. Ei se varmaankaan kaikille toimi.
Mielestäni ehdottomasti kiinnostavinta antia tuossa eilisessä jaksossa oli se versioitavien kappaleiden juurien ja taustojen tonkiminen.
Ehdottoman samaa mieltä.
Riittäisköhän Kelan ohjelmasta muuten keskustelua ihan omaksi toikikseen asti? Voisi sitten nämä höpinät täältä siirtää sinne...
Kyllä! Moderaattorit, viitsisittekö? Otsikoksi: Anssi Kela ja isot biisit 2017.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Riittäisköhän Kelan ohjelmasta muuten keskustelua ihan omaksi toikikseen asti? Voisi sitten nämä höpinät täältä siirtää sinne...
Kyllä! Moderaattorit, viitsisittekö? Otsikoksi: Anssi Kela ja isot biisit 2017.
Kokeilin omatoikitusta ja sehän perhana onnistui! Ja tuli vielä Zoe aloittajaksi, hiukan arvelin etukäteen, että systeemi varmaan jotenkin vääntää ketjun mun nimiin.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
No nyt on mun Veitola-kommentti tuolla välissä. Että ihan paljon kiitoksia vaan moderaattoriylijumala! Miten omasta mielestä meni? :doubtful:

*telakkanaurua ja papule riska*
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Kokeilin omatoikitusta ja sehän perhana onnistui! Ja tuli vielä Zoe aloittajaksi, hiukan arvelin etukäteen, että systeemi varmaan jotenkin vääntää ketjun mun nimiin.
:thumbup:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
No nyt on mun Veitola-kommentti tuolla välissä. Että ihan paljon kiitoksia vaan moderaattoriylijumala! Miten omasta mielestä meni? :doubtful:

*telakkanaurua ja papule riska*
Älä kuule yhtään ala siellä! Minun toimeni ovat oletusarvoisesti täydellisiä, ja jos siinä jonkun viesti menee hiukan off-topikiksi, niin se on jonkun vika eikä minun lain. :frank:
Hähä! Ei tosta edes tule kunnon sanamuunnosta. Heh.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Kelan versio är-aa-koo-aa-ässästä oli yllättävän hyvä ja freesi... Mutta kyllä Tähkä on aina Tähkä.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Ei ollut Anssin retrodisco huono, mutta Tähkähän tämän vie. Kela on aikamoiseen nurkkaan maalannut itsensä sillä, että kilpakumppani saa valita sekä itselleen, että hänelle biisin. Lähtee aina melkoisena altavastaajana.

Biisit olisivat toimineet paremmin toisinpäin. Niin sävellyksellisesti kuin sanoituksellisestikin. Tällä kertaa minäkin jo aloin vähän lämmetä tälle, jos ei se ensimmäinen jakso vielä temmannutkaan mukaan.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Sanokaa nyt, että mitä hienoa on kuunnella ja katsella puhkikuluneita biisejä toisten puhkikuluneiden esittäminä? Sitten vähän itkua päälle.
Sitten vielä se et nää formaatit on aikalailla samantapaisia kun kilpailijansa. Vähän erilaiset taustat vaan ja avot.

Joko SANNI on esittänyt ah niin seksistisen versionsa Pelle Miljoonan legendaarisesta tahdoon rakastella sinuaa-veisusta? Kun tästäkin jossain iltapäivälehdessä hehkutettiin...
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Kuka fiddu nyt tuolla on itkenyt?

Kattooko joku noita, ennen kuin heittää kommenttia`? Vai olettaako?

Skoda on huono auto, kun siinä on moottori takana.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Seuraavassa jaksossa versioidaan Ismoa ja Eppuja. Ismo jo tiiserissä sanoo, ettei ole pitänyt hänen biisejään versioineiden vedoista, ja Martti sanoo, että heidän biisinsä on NYT hyvä, joten meinaatteko paljonkin sitä muuttaa.

Vaikuttaa hyvältä jaksolta.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Seuraavassa jaksossa versioidaan Ismoa ja Eppuja. Ismo jo tiiserissä sanoo, ettei ole pitänyt hänen biisejään versioineiden vedoista, ja Martti sanoo, että heidän biisinsä on NYT hyvä, joten meinaatteko paljonkin sitä muuttaa.

Vaikuttaa hyvältä jaksolta.
Eläkeläisten "Säkenöivä humppa" on aika hieno.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Tosiaan, piti vielä sanomani että... Kelan versiossa jäi hieman häiritsemään kaksi uikautusta. Toinen oli pöllitty suoraan Princeltä (Kela) ja toinen Michael Jacksonilta (kitaristi?). OK, liittyy genreen ja aikakauteen, mutta jäivät aika irrallisiksi viittauksiksi nuo. Jos versioidaan kyseisiä artisteja, tuollaisten signature-uikautusten käyttö on perusteltua, nyt ei okein ollut.

Tähkä sanoi, että oli harkinnut R.A.K.A.S.-coverointia. Olen edelleen sitä mieltä, että hänen olisi pitänyt ottaa se biisi itselleen ja antaa "Tandem" Kelalle. Sillä tavalla Tähkä olisi silti saanut suuremman kesähitin, mutta molemmat olisivat saaneet enemmän spotify-kuuntelua, joka tässä nyt rehellisyyden nimissä on kuitenkin artistien tavoite.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Spotify-kuuntelulla ei tienaa hevonvitunhumpan vertaa, verraten radiosoittoon, mutta ei kerrota sitä ylläolevalle.
 
Ylös