Antakaa Kimille enemmän kannatusta

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Jones sanoi:
Minä kannatan Kimiä 100%sti.:ahem:

Mutta samalla kritisoin hänen ehkä hieman harkitsematonta käyttäytymistään julkisuudessa.
Minä myös olen kritisoinut nimenomaan hänen liian luottavaista käytöstään (esimerkiksi lehtiin nähden) mutta olen tehnyt sen myönteisessä hengessä - sillä melkein kuka tahansa voisi tehdä tämän laatuisia virheitä ja luulisin myös että osa syy löytyy Kimin nuoresta iästä ja kokemattomuudasta. Mutta se ei ole millään lailla muuttanut omaa kannatustani hänelle. Urheilijat tarvitsevat maamiestensä (ja naistensa) kannatusta menestyäkseen. :)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Racer21_90 sanoi:
Minä myös olen kritisoinut nimenomaan hänen liian luottavaista käytöstään (esimerkiksi lehtiin nähden) mutta olen tehnyt sen myönteisessä hengessä - sillä melkein kuka tahansa voisi tehdä tämän laatuisia virheitä ja luulisin myös että osa syy löytyy Kimin nuoresta iästä ja kokemattomuudasta. Mutta se ei ole millään lailla muuttanut omaa kannatustani hänelle. Urheilijat tarvitsevat maamiestensä (ja naistensa) kannatusta menestyäkseen. :)
Juu, ei Kimi mikään virheetön ole ratissa. Sammuttelee autoaan ruutuun kuten suomalaisten formulaässien pitääkin;)

Mutta kympillä hurrataan kisoissa Klimpille.:ahem:

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Perjantain harjoitukset meni nappiin McLarenilla..

De la Rosa ykkönen ja Kimi kolmas (raskaalla autolla) - siis hyvältä näyttää ainakin toistaiseksi :thumbup:

Observer

Well-known member
Illan Huuma-haastattelun jälkeen kannatukseni Kimiä kohtaan kohosi parilla pykälällä. :p

Shammy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jaksaisko joku tarkemmin kertoa tuosta, mitä kimi sanoi? En kattonut eilen / oo ikinä katsonut huumaa joten en edes tiedä ohjelmasta mitään.

Jeeves

Well-known member
Shammy sanoi:
Jaksaisko joku tarkemmin kertoa tuosta, mitä kimi sanoi? En kattonut eilen / oo ikinä katsonut huumaa joten en edes tiedä ohjelmasta mitään.
No sehän on sellainen viihdeohjelman ja visailun sekoitus. Joka jaksossa kaksi pientä kaveria (ala-asteikäisiä) haastattelevat jonkun suomalaisen julkkiksen kysymällä tältä enemmän tai vähemmän huumoripitoisia kysymyksiä. Eilen Räikköstä tentattiin mm. kyssäreillä: "Oliko Kanarialla hauskaa?", "Miks sä menit sinne ulos huilaamaan?", "Mikä susta tulee isona?" yms.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Tehkää siitä VHSRIP jos jollaki se sattuu olemaan :)
Tuli missattua

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Ja Barseloonan kisa meni Kimin kohdalta loistavasti. Auto kesti ja Kimi sai kerrankin näyttää mihin pystyy jos kaikki pelaa niin kuin pitää. Toivotaan samanlaista menestystä Monacossakin ...
:ahem: