Trullinkaasu
Well-known member
Annoin huonosta yrityksestä yhden tähden. Senkin säälistä.
Viimeksi muokattu:
Ei ihme, että on lama.Annoin huonosto yrityksestä yhden tähden. Senkin säälistä.
Ai säälistä!?Äänestin! Lisää!
Kun ton tekstin ajaa sellaisen puppugeneraattorin läpi, niin lopputulos on : "höh"Yleensäkin tuollaiseen menee nimenomaan ne tytöt, joilla ei ole minkäänlaista käsitystä, missä tilassa heidän ulkonäkönsä on. Joko he stailaavat itseään pikkulutkiksi käsittämättömillä määrillä meikkiä ja minimaalisella määrällä vaatetta kuvitellen, että sillä on tekemistä jotain mallina olemisen kanssa, tai sitten he hakevat huomiota ulkonäölleen näkemättä makkaroitaan tai esim. kasvojensa luuston epäsymmetristä tuikitavallisen rumaa muotoa. Nuo pikkulutkat esittäytyvät herutuskuvilla tajuamatta hölkäsen pöläystä millainen on tyylikästä poseeraamista. Avaanpas pari nappia huulet mutrulla, niin olen malli. Primitiivisen vastenmielistä, tuo käsi suorana kameralla kuva itsestään näkemättä eroa aikuisviihteen ja ammattitaitoisen mallintyön kanssa. Malliainesta on harvassa ja urana se vaatii itsensä näännyttämistä, ruoskimista, nälkää, työtä, työtä, työtä. Sitten tavikset kuvittelevat muuttuvansa malliksi huomenna. No, eipä sillä pääsekään muuksi kuin viitosen tusinapimuksi.
Eiku siellä oli ihan vääriä ihmisiä kärkisijoilla. Tosin ne myös jäi sinne.Ai säälistä!?![]()
Kerroppa tarkemmin?..se ei varmaan koskaan selviä siitä traumasta!
Kuvasta päätellen se on liittynyt Bader-Meinhoff järjestöön.:thumbfh:..se ei varmaan koskaan selviä siitä traumasta!
No samat sanat sinnepäin..traumasta etenkinKouvopa näki miut melkein ilman rihman kiertämää ..pari rihmaa onneksi kiersi minuu.![]()
No voin minä kohta lähettää sen mitä tanjuli näki, jos ihan välttämättä tahdotSCREENSHOTTEJA HUUTAA NYT KYLLÄ TÄÄ TILANNE!!!!!!
Joo, jätetään tuo vaan sinne möötteenNo voin minä kohta lähettää sen mitä tanjuli näki, jos ihan välttämättä tahdot![]()
Jos tarkoitat keskimmäistä niin sehän on erinomainen kuva. Ai liikaa vaatetta päällä?Näistä itse kuvista, niin eka ja vika on oikein hyviä, toinen ei niin onnistunut.
Pidetään hetki jännityksessä.Kerroppa tarkemmin?![]()