Mä puolestani pidän sua vähintäänkin epänormaalina.Emmä oikeesti pidä aikuisia pelikoneen omistajia epänormaaleina. Nyt Nappaa-kalenterin mukaan tänään kala liikkuu hyvin ja käy pyydyksiin.
Piis!
Mutta olis ihanan ahdasmielistä tuomita toisen harrastukset ja epäillä hänen järjenjuoksua.Paskaaaa.
*Buster*Mä puolestani pidän sua vähintäänkin epänormaalina.
Mut on ihan ankeeta vetää takas huulilta kun on just kylväny jarnasiemenen.Mutta olis ihanan ahdasmielistä tuomita toisen harrastukset ja epäillä hänen järjenjuoksua.
Dolly? :eek!:*Buster*
Benny Kultajalka!Dolly? :eek!:
Mutku olen perillä Hartwall Areenalla niin pitää lopettaa ja aloittaa työt.Mut on ihan ankeeta vetää takas huulilta kun on just kylväny jarnasiemenen.
Huijari oli. Ei osannu pelata lain, paitti niillä ikivanhoilla popoilla :nope:Benny Kultajalka!
No johan menee törkeeksi. Lähen Clearacil kauppaan.Saat syntisi anteeksi kympillä.
Onko sulla kanta-asiakkaille suunnattu Aknekortti? Mitä enämpi teet syntiä sitä halvemmaksi niiden sovittaminen tulee. Lisäksi kuukausittain vaihtuvat erikoistarjoukset: tässä kuussa huorin tekemiset -15%.
Sut vois ottaa vakavammin, jos sun avatarissa ei olis sun kuvaa teräsmiestrikoissa.Emmä oikeesti pidä aikuisia pelikoneen omistajia epänormaaleina. Nyt Nappaa-kalenterin mukaan tänään kala liikkuu hyvin ja käy pyydyksiin.
Piis!
Alastonkuvat (ainakin sellaiset, joissa näkyy MULKKU) eivät ole suositeltuja tällä foorumilla.Sut vois ottaa vakavammin, jos sun avatarissa ei olis sun kuvaa teräsmiestrikoissa.
Mulla oli joskus silleen hassusti kuorittu banaani.Alastonkuvat (ainakin sellaiset, joissa näkyy MULKKU) eivät ole suositeltuja tällä foorumilla.
Ai. Näköjään joulua odottelet kovasti.Mulla oli joskus silleen hassusti kuorittu banaani.
Eiks Mossen kuvissa näy aina semmonen? :thumbfh:ainakin sellaiset, joissa näkyy MULKKU