Antimaterialistinen onni - tänään koin elämyksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Katsoin tänään bussissa kohti nousevaa aamuaurinkoa ja mietin kuinka paljon vituttaa tämä pimeys. Sitten ajattelin aikoja, kun olin polvileikkauksessa ja muistin kuinka valtavan ihanaksi ne mömmöt maailman silloin tekivät. Yritin saada siitä tunteesta kiinni ja hetkeksi sainkin. Sitten taas arki laskeutui päälleni.

Kävin materialismitoikissa ihailemassa tmoin telkkarihankintoja ja sain elämyksen, että vois olla hienoa elämää, jos olis telkkari.

Kävin materialismitoikissa ihailemassa tmoin telkkarihankintoja ja sain elämyksen, että vois olla hienoa elämää, jos olis telkkari.

Niin. Keräisit katseita ja pölyä.

Vanhat kuvaputkitelkkarit - nuo joka kodin sähkömagneettiset imurit. Nykyään joutuu imuroimaan helvetisti, kun telkut ei ime enää.

Asuntosijoittaminen-termi saa mielihalun tuikata koko torppa tuleen ja lähteä lepakkoluolaan.

Stoalaisuudella tyyneydellä toki operaatio suorittaa, jotta pysyttelen antimaterialistisen onnen puolella.

Asuntosijoittaminen on kyllä melko vitsikäs termi. Ollut jo vuosikymmenen tällä seudulla.

Asuntosijoittamisessa lienee parasta sijoittaa naishenkilö, jolla on lapsenlapsia, asumuksen yläkerrokseen.

Asuntosijoittaminen-termi saa mielihalun tuikata koko torppa tuleen ja lähteä lepakkoluolaan.

Stoalaisuudella tyyneydellä toki operaatio suorittaa, jotta pysyttelen antimaterialistisen onnen puolella.

Asuntosijoittaminen on kyllä melko vitsikäs termi. Ollut jo vuosikymmenen tällä seudulla.

Asuntosijoittaminen on kieltämättä aina vitsikäs termi puhuttaessa ihmisestä joka omistaa yhden asunnon ja asuu siellä vieläpä itse.

Asuntosijoittaminen on kieltämättä aina vitsikäs termi puhuttaessa ihmisestä joka omistaa yhden asunnon ja asuu siellä vieläpä itse.
Tälläpä toimintamallilla on takavuosina tehty huimaavaa tiliä. Varsinkin kun luovutusvoittoveroa ei ole.

Hinnat parhaimmillaan kolmin-nelinkertaistuneet reilussa vuosikymmenessä. Samoissa vanhoissa seinissä vieläpä.

Kokeile antimateriaa.

Kävin hiihtämässä. Oli kivaa. Raikas ja hyvä ilma. Eilen illalla koin myös elämyksen, kun kävin järven rannassa katselemassa kuuta ja tähtiä. Niin ja kävin tänään myös saunassa, pyörin lumihangessa ja katselin taas kuuta.

Oli kyllä hieno käydä hakemassa salaattia Lidlistä lounaalla kun ulkona oli -10C ja aurinko paistoi.

Aamulla kävin paskalla ja sit oon viettäny muutaman tovin internetin tuolla puolen.