DC
Helsingin UA
Mitä hemmetin RAF:ia Gryazin nykyään edustaa, Royal Air Force, sinänsä loogista?
Mitä hemmetin RAF:ia Gryazin nykyään edustaa, Royal Air Force, sinänsä loogista?
Russian Athletics Federation.Mitä hemmetin RAF:ia Gryazin nykyään edustaa, Royal Air Force, sinänsä loogista?
Venäjän lippu on boikotoitu kaikista urheilukilpailuistaLapilla ei ole enää minneen kiire, mutta sanoppa se Lapille, jonka edellä tuloksissa on entinen tallikaveri WRC:llä... Tallikaveri tulee kyllä nöyryytettyä tahtomattaankin. Mitä hemmetin RAF:ia Gryazin nykyään edustaa, Royal Air Force, sinänsä loogista?
Sattui debyytti vielä sopivasti sellaiseen kisaan, missä kukaan muukaan ei ole ajanut pätkiä WRC-autolla aiemmin.Solbergilta kyllä hieno lenkki, hyvin pysyy kärjen vauhdissa, ihan Kalle/Esuppi/Teemumainen WRC-auton haltuunotto.
Toivottavasti ei. Ellei sitten tarkoituksena ole sAi tallipäällikkö tekee Toyotalla autoihin säädöt?
Muistanko väärin vai oliko Tuohinon kommentit samanlaisia silloin kaksikymmentäkin vuotta sittenTuohino... "Pätkä sikahieno mutta ajat ihan perseestä..."
Niinpä, Teemu kun valittelee, että jos ei ole mutkia niin paha tehdä eroa. Greensmithkin osaa sentään kaasua suoralla painaa, joten ei sinänsä yllätä tuo pieni ero heidän välilläFiesta kärsii näillä pätkillä missä on pitkiä suoria, ja toisaalta Greensmith on vähän parantanut suoritustaan. Yhtä lailla voi katsoa miltä ne tulokset näytti viime kesänä Virossa...
https://www.ewrc-results.com/leg/50-uddeholm-swedish-rally-2004/?leg=3Muistanko väärin vai oliko Tuohinon kommentit samanlaisia silloin kaksikymmentäkin vuotta sitten
juuri niin, nää pätkät on pitkälti sellasia että 200 oikee eri 200 vasen täys 200 vasen eri, kyllä se Guskin osaa jarrua painaa niihin mutkiin sopivasti. Eri juttu sitten jos on jotain mutkayhdistelmiä missä voi enemmän käyttää ajotaitoa.Niinpä, Teemu kun valittelee, että jos ei ole mutkia niin paha tehdä eroa. Greensmithkin osaa sentään kaasua suoralla painaa, joten ei sinänsä yllätä tuo pieni ero heidän välillä
Sattumalta juuri selitin tätä ulkomaan foorumille, että hollanin kielessä on kaikenlaisia kurkkuäänteitä joista Wydaghen on varmasti vaikea oppia pois. Käsittääkseni käyttää puheterapeuttia jopa.All Livessä parhaillaan Neuvillen kootut selitykset menossa. Ei ole nuotit kartturin natiivikielellä, ääni on vääränlainen etc. etc. Hakekaa nyt joku sille peili sinne service parkkiin.
Tästä tuli mieleeni, että maailmani mullistui kun sain tietää miten olutmerkki ”Hoegaarden” lausutaan.Sattumalta juuri selitin tätä ulkomaan foorumille, että hollanin kielessä on kaikenlaisia kurkkuäänteitä joista Wydaghen on varmasti vaikea oppia pois. Käsittääkseni käyttää puheterapeuttia jopa.
...vaan mitä sitten jos Gilsoul sanookin että pidä tunkkisiVoipi olla Gilsoul takaisin tänä vuonna vielä.
Joo, sitä en lainkaan väitä, etteikö näin olisi. Mutta heittäisin vastuun asiasta - kartanlukijan valinnasta - kuitenkin Neuvillen kontolle, ja sen tulisi mielestäni myös eliminoida tämän käyttäminen "selityksenä".Sattumalta juuri selitin tätä ulkomaan foorumille, että hollanin kielessä on kaikenlaisia kurkkuäänteitä joista Wydaghen on varmasti vaikea oppia pois. Käsittääkseni käyttää puheterapeuttia jopa.
Jep, veikkaan että Gilsoul löytää töitä muualtakin kuin Neuvillen vierestä. Siis jos kartanluku vielä kiinnostaa....vaan mitä sitten jos Gilsoul sanookin että pidä tunkkisi
Nythän Rovaniemellä jopa näiden "intercom-ongelmien" kanssa Neuville on tuloksellisesti ihan kivassa vedossa, hyvin saman suuntaisella tasolla kuin näissä nopeavauhtisimmissa kilpailuissa kausilla 2019-2020. Pistää siis mietittymään, että voisiko vauhti olla vielä parempaa Gilsoulin kanssa, vai onko tämä nyt vain sitten Neuvillen "oikea" taso näissä kilpailuissa? Jos kyse on Gilsoulin puuttumisesta niin siinä kohtaa varmaan kannattaa miettiä urheilullisia arvojaan uudelleen: Onko tärkeämpää himoitun maailmanmestaruuden voittaminen vai paremmat taloudelliset edut? Mä ymmärrän hyvin kyllä, että Neuvillella on perhe elätettävänä ja varsinkin rallissa huippuliksaa ei välttämättä pääse kovinkaan montaa vuotta nauttimaan jne, mutta siinä tapauksessa pitäisi ehkä vähän nöyremmin esiintyä näissä kartturiin kohdistuvissa kommenteissa. Toki kun en ole Neuvillen ja Gilsoulin välisiin neuvotteluihin osallistunut niin voi olla että edellä esittämäni spekulaatiot vajoaa rumalle öyhötyslinjalle ja vika onkin ollut Gilsoulin naurettavan ylimitoitetussa hintapyynnössä. Siitäkin huolimatta tämä kartturiasia olisi ollut syytä ratkaista huomattavasti aikaisemmin kuin viikko ennen uuden kauden alkua tai sitten ainakin olisi pitänyt olla helvetisti luotettavampi varasuunnitelma kuin istuttaa itseään huomattavasti kokemattomampi, nuorempi ja kaiken lisäksi vielä "vieraskielinen" kartanlukija rinnalleen.Joo, sitä en lainkaan väitä, etteikö näin olisi. Mutta heittäisin vastuun asiasta - kartanlukijan valinnasta - kuitenkin Neuvillen kontolle, ja sen tulisi mielestäni myös eliminoida tämän käyttäminen "selityksenä".
Erittäin tyylipuhdas suoritus! Ylikovaa kääntyilemistä hohdokkaimmillaanLappi
Lasse Paanala (@LPaanala) Tweeted:
When @EsapekkaLappi missing #WRC aero in SS3 Mustalampi Arctic @RallyFinland.
Elina Ylitapio https://t.co/PrWRc5nMLp