312T4
Lehtori
Nyt tein telemark alastulon - varma tieto! ja nappiin meni
Siis oikea termihän on moikkatirallaa.Lintu sanoi:Juu, moikka vaan sullekin... eeehh... "moikkarallaa"?? Siis nyt pitää ihan lukea toi kohta uudestaan, mä kuvittelin että sä sanoit "moikkarallaa"... ei hitto! Sä SANOIT "moikkarallaa"! Siis ei voi olla totta, "moikkarallaa"?!?! AVUTONTAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAHHHH!!!!!!1
Tuliko kolhuja?312T4 sanoi:Yritin telemark alastuloa, mutta kaaduin :nope:
Henkisiä kolhuja enemmänkin!Observer sanoi:Tuliko kolhuja?
Juu, loikka vaan sullekin... eeehh... "loikkatirallaa"?? Siis nyt pitää ihan lukea toi kohta uudestaan, mä kuvittelin että sä sanoit "loikkatirallaa"... ei hitto! Sä SANOIT "loikkatirallaa"! Siis ei voi olla totta, "loikkatirallaa"?!?!AJ sanoi:LOIKKATIRALLAA!
Wolfgang Steiert on irtisanottu Saksan mäkihyppymaajoukkueen päävalmentajan tehtävästä. Paikan täyttää kakkosvalmentajana toiminut Peter Rohwein.
Siis oikea termihän on loikkarallaa.Mutku sanoi:Juu, loikka vaan sullekin... eeehh... "loikkatirallaa"?? Siis nyt pitää ihan lukea toi kohta uudestaan, mä kuvittelin että sä sanoit "loikkatirallaa"... ei hitto! Sä SANOIT "loikkatirallaa"! Siis ei voi olla totta, "loikkatirallaa"?!?!
:frown:Mutku sanoi:Pidetään hetken hiljaisuus...
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:Kaksinkertainen olympiavoittaja Toni Nieminen kommentoi kaikki ensi kauden mäkihypyn maailmancupin ulkomaiset kilpailut MTV3-kanavalle.
Ei oo tainnu raviohjastaminen lyödä vielä leiville? :doubtful:Mutku sanoi:EI OLE HUOLEN HÄIVÄÄ!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sen kunniaksi kannattaa tehdä telemark alastulo:thumbup:Observer sanoi:Mutta siis ihan hieno uutinen toki! :ahem: