Armeijassako kuri muka löystynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
IMG_0547.JPG

Ei minun nuoruudessani tuollaisessa varustuksessa saanut ryhmittyä iltavahvariin. Tuollaistenko ihmisten pitäisi kyetä aiheuttamaan tarpeellinen pelote Venäläisille? Onnistuvat siinä kierolla tavalla.

Mikä parasta: Kyseinen kuva löytyi (tietääkseni) amerikkalaiselta armeija-aiheiselta keskustelufoorumilta..

Silloin kun MINÄ olin armeijassa, niin...

Vai onko tässä nyt kyseessä se mainittu kurin ulkoinen tunnus?

Nuo vois kyllä laittaa toviksi asettelemaan vaikka kiviä polunvarteen tai jotain semmosta.

Eiks naisten hommaa oo tehdä lisää tykinruokaa.

http://www.***************/uutiset/kotimaa.htm#id952456

Suomalaissotilaita "kidutuskuvissa"

Kuva:is/seppo solmela Sotilaat raahaavat naamioitua vankia käytävän lattialla. Paikka vain ei ole pelätty Abu Ghraib vaan mitä ilmeisimmin jokin suomalainen varuskunta. Eivätkä "kidutettujen" ilmeetkään ole yhtä synkkiä kuin Irakissa.

Pääesikuntaa netissä kansainvälisessä levityksessä kiertävä "hupikuvasarja" ei kuitenkaan naurata, vaan se käynnistää tutkimuksen asiasta.

Pitkässä kuvasarjassa varusmiehet esiintyvät mm. pelkkiin kaasunaamareihin pukeutuneina ja hihnan päässä kontillaan.

Suurimmassa ryhmäkuvassa koko kasarmin käytävä on täynnä naamioituneita miehiä, osa hyvinkin erikoisissa asennoissa ja asusteissa.

Intti nyt ei tee hyvää edes masokistille! (Net valittaa, jotta se on liian lyhytkestoinen)