Arvioinnit MEPeistä - oletko samaa mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
patriot sanoi:
Mistä olet hänen kanssaan samaa mieltä? Aika monesta politiikosta olet sanonut juuri samaa!
No tässä ei nyt ole koko päivää aikaa kirjoittaa, kun täällä on melkein kaíkki lomalla/kipeänä. Mutta sanotaan nyt niin, että olen hänen kanssaan huumeiden nollatoleranssista. Hän on minun mielestäni kirjoittanut aika hyviä tekstejä yhteisestä huumepolitiikasta EU:ssa. Niinikään olen samaa mieltä siitä, että yritykset ja osaajat on pidettävä Suomessa veronalennuksin, mutta hän ei juurikaan ole maininnut muita palkansaajia palkansaajia puheissaan, joita kuitenkin Kokoomuksen äänestäjissä on melkoinen osa. Vierastan hänen tasaveromalliaan, mutta minunkin mielestäni veroja on alennettava työllisyyden parantamiseksi, jota tämä hallitus on tehnytkin (vaikka en oikein noita teesejä huomannut ennen vaaleja).

Asia ei minulle tietysti mitenkään kuulu, kun minulla ei ole mitään tekemistä Kokoomuksen kanssa, mutta ainakaan minun mielestäni M-K ei ole sopiva ihminen sen puolueen johtoon. Minun mielestäni hän on liian kokematon eivätkä hänen mielipiteensä tuo juurikaan lisää kannatusta. Hän vaikuttaa ihmisenä jotenkin etäiseltä ja kylmältä. On silti aina kunnioitettavaa, että jollakin on kanttia laukoa noita mielipiteitään esimerkiksi tasaverosta, vaikka luultavasti hän itsekin tietää joutuvansa melkoisen sontakasan alle. Ja se hyvä puoli hänen mielipiteissään on, että nyt siinä puolueessa joudutaan kunnolla keskustelemaan koko puolueen linjasta, jota ei tapahtunut siinä vaiheessa, kun puheenjohtajuus siirtyi Niinistöltä Itälälle.

Olgalle pahoittelut, meni vähän off-toikiksi. :eek:

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
No ennemmin tuohon uskon kuin sinun arviointeihin...

Varsinkin kun tuommoista kuulee muistakin suunnista!
JAPPE!

Katsoitko eilen Toni Wirtasen ohjelman, jossa Piitu oli vieraana?:doubtful:

Häh!:doubtful: