Arvostatko Superleague Formulaa

Arvostatko Superleague Formulaa

• Arvostan

Äänet: 18 31,6%
  • En

Äänet: 15 26,3%
  • Superleague Formula???

Äänet: 14 24,6%
  • EOS – ei osaa puhua

Äänet: 10 17,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    57

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
En minä tiedä. Ei ainakaan tähän asti. Jos arvostuksesi sarjaa kohtaan riippuu selostajien leikkisästä ja mielikuvituksekkaasta kielestä, niin entäs sitten Jyrki "Gamemaster" Järvipelin uusin "F1-pelin pelaaminen" kuin se olisi jokin tietokonepeli? ;)
Jos peliä pelattais niin, että jokaisessa F1-jutussa Wepperi, Buttoni, Sutili ja Hamilttoni niinku pelais sitä peliä, nii se olis tietenki rasittavaa. Samoin ku täytesanat ja toisto. Tietenki. Ku pelit pelataan vaan tietyn "asiantuntijan" kentällä, nii se on tietenki vähän vähemmän rasittavaa pelin pelausta kuin jalkapallovertauksien käyttö niinku ihan jokaisessa jutussa, joka koskee niinku yhtä sarjaa. Sit peliä ei pelata enää mielikuvituksekkaasti ja leikkisästi vaan siitä tulee niinku toistoa ja ihan helvetin rasittavaa. Ymmärräksä niinku miten tätä peliä pelataan? Tietenki ymmärrät.

Ehkä niillä, jotka eivät vaivaannu tai ärsyynny jalkapalloseurojen formulatalleista, on vain parempi mielikuvitus tai pystyvät helpommin samaistumaan tämän "pelin" henkeen. Jenkkisarjoja seuranneena minua ei esimerkiksi häiritse kutsuuko selostaja autoa "Lowes-Kelloggs Chevroletiksi" vai "Liverpooliksi."
Huonon mielikuvituksen voin toki tunnustaa. Kysyit, mitä tahtoisin sarjan tekevän, ja vastasin parhaan kykyni mukaan. Sitä en tiedä, miten jalkapallo ja formulat luontevasti yhdistetään, mutta niin kauan kuin siihen ei kyetä, en varmaan kykene sarjan hienoutta tajuamaan. Sen verran olen ollut taipuvainen, että olen antanut ja tulen kyllä vastaisuudessakin antamaan sarjalle mahdollisuuksia kääntää pääni.

Mangelo

Well-known member
No nythän nämä selitykset ihan pelleilyksi menevät. Et siis arvosta Le Mansia tai muitakaan kestävyyskilpailuja, koska siellä kuljettajat edustavat tiimiä ja automerkkiä? Vähän niin kuin A1GP:ssä kuljettajat edustavat maataan ja Superleague Formulassa joukkuettaan?
Mielestäni kilpa-autoilussa on keskeistä, että kuljettajat kilpailevat keskenään. Toki voidaan joukkueenakin kilpailla jos oikeasti on joukkuekilpailusta kyse, eli että tehdään kuskinvaihdot yms.

A1 oli ihan kornia kun selostaja puhuu enimmäkseen mikä maa on millä sijalla. Oliks ne edes mitään todellisia kansallistiimejä? Varmaan tuossa futisformulassa sama juttu...

CARTer

Well-known member
Ihmisen paras ystäväkin arvostaa Superleague Formulaa. YouTube :D

Koska muuten voimme tehdä johtopäätöksiä äänestyksen tuloksista?