Arvostelutoikki

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Tulipa mieleen tuolta Hankintoja- ja Olutarvostelu-toikeista, että jos tänne vois laittaa ne universaalit arvostelut asiasta kuin asiasta. Täällä tehdään tiukkoja analyyseja tavaroista ja asioista mitä on tullut koettua, hankittua, testattua yms. Annetaan tuomiot tai ylistykset foorumin tyyliin, eli täysin objektiivisesta näkökulmasta. :rolleyes:

Varmasti tälläinenkin otsake jossain on, mutta en löytäny haku-toiminnolla. Polttakaa minunkin metsät ja sotketaa allekirjoittaneen ruuat ketsupilla jos tälläinen toikki kuitenkin löytyy.

--------------------------------------------------------------

Alotanpa ite tälläsellä helpolla esimerkillä:



ZTE Blade-älypuhelin

+ Android käyttöjärjestelmä
+ Hinta/laatu-suhde (150€)
+ Laaja sovellus- ja pelivalikoima
+ Sulava käyttö
+ Näyttö
+ Kaiuttimen äänenlaatu
- Akkukesto
- Kamera
- Hidas suoritin

Hintaisekseen älyttömän hyvä puhelin. Näyttö on parempi kuin odotin (resoluutio 480x800, kapasitiivinen) ja käyttö on puhtaan Androidin ansiosta sulavaa. Huono suoritin kostautuu peleissä, mutta suurin osa sovelluksista ja peleistä toimii kuitenkin nopeasti ja ilman sen suurempia moitteita. Itse puhelimen käyttöä se ei hidasta. Kamera on välttävä, huonossa valaistuksessa käyttökelvoton. Puheluiden äänenlaatu ei myöskään ole sieltä parhaasta päästä, mutta kaiuttimiin yllätyin, sillä musiikki kuuluu paljon paremmin kuin odotin. Akkukesto nyt on mitä on, mutta erilaisilla sovelluksilla sen saa kestämään sen muutaman päivän kohtuullisen aktiivisessa käytössä.

Kaikenkaikkiaan hyvä leikkikalu, ja kyllä tämä puhelimenakin ajaa asiansa ihan mukavasti. Suosittelen. :thumbup:
 

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Kerro ihmeessä lisää.
Task killer nyt kannattaa ainakin olla, sillä Bladessahan on 2.1 versio Androidista. Hyväksi havaittu ohjelma on myös Green Power, joka aukaisee datayhteydet ja langattoman verkon vain tarvittaessa.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Task killer nyt kannattaa ainakin olla, sillä Bladessahan on 2.1 versio Androidista. Hyväksi havaittu ohjelma on myös Green Power, joka aukaisee datayhteydet ja langattoman verkon vain tarvittaessa.
Kiitos, pistetään kokeiluun!
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Oli tarkoitus tänään ostaa tuo ZTE Blade,mutta paikallisesta liikkeestä oli kyseinen malli loppu.:mad: Onko kellään kokemuksia Huawei U8800 puhelimesta?
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
Task killer nyt kannattaa ainakin olla, sillä Bladessahan on 2.1 versio Androidista. Hyväksi havaittu ohjelma on myös Green Power, joka aukaisee datayhteydet ja langattoman verkon vain tarvittaessa.
Ei kannata mitään task killereitä androidissa käyttää. Android osaa itse vapauttaa taustalla olevista ohjelmista muistia ja sulkea ne. Task killerillä vähänkin kokematon käyttäjä voi saada puhelimensa todella pahaan solmuun.
 

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Ei kannata mitään task killereitä androidissa käyttää. Android osaa itse vapauttaa taustalla olevista ohjelmista muistia ja sulkea ne. Task killerillä vähänkin kokematon käyttäjä voi saada puhelimensa todella pahaan solmuun.
Ootko varma kun kyseessä 2.1 versio? Mulla ainakin jää ohjelmat taustalle ja ne syö muistia aivan älyttömästi, ilman task killeriä muistinkäyttö n.80% ja task killerin kans n.40%.

E: Eikä tietenkään kannata sulkea niitä jatkuvasti toimivia ohjelmia, kuten widgettejä. Näinhän puhelimen saa helposti epävakaaksi.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Eilen hoksasin Kärkkäisen hammaslankaosastolla ennen huomaamattoman hammaslankamerkin nimeltään Dental Floss jota oli saatavilla jopa 100m annoskoossa. Äsken testailin tuotetta ja täytyy todeta lanka erittäin kestäväksi ja muutenkin kelpo tuotteeksi. Hakkaa noi Jordanit ja OralB:t ym. mennen tullen, jotka tuppaa katkeilemaan mun tiukkavälisissä legoissa. Hinta oli sama kuin kilpailevien merkkien 25m annoskoon tuotteissa.

Erittäin suositeltava ja laadukas tuote. *****

edit: paitsi se merkki taitaa olal Active Oral Care
 
Viimeksi muokattu:

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Eilen hoksasin Kärkkäisen hammaslankaosastolla ennen huomaamattoman hammaslankamerkin nimeltään Dental Floss jota oli saatavilla jopa 100m annoskoossa. Äsken testailin tuotetta ja täytyy todeta lanka erittäin kestäväksi ja muutenkin kelpo tuotteeksi. Hakkaa noi Jordanit ja OralB:t ym. mennen tullen, jotka tuppaa katkeilemaan mun tiukkavälisissä legoissa. Hinta oli sama kuin kilpailevien merkkien 25m annoskoon tuotteissa.

Erittäin suositeltava ja laadukas tuote. *****
Ikinä en ole käyttänyt hammaslankaa enkä käytä. Koettanut toki, kun on pakotettu, mutta eihän se onnistu näillä kourilla. Jotensakin ikävää jo ajatuksena hammaslankaaminen.

Sen sijaan olen käyttänyt suuvesiä. Monenlaista merkkiä sitä on. Ja hirveitä hintoja. Viittä tai jopa kahdeksaa euroa repivät monista puolen litran pulloista. Ostin niitä aikani, kunnes huomasin että Lidlissä on myös oma merkkinsä ja hinta pari euroa ainoastaan.

Väitän että raivokas purskuttelu suuvedellä kompensoi hammaslankan käyttämättä jättämistä.

Lidlin suuvedet: ****
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Väitän että raivokas purskuttelu suuvedellä kompensoi hammaslankan käyttämättä jättämistä.
Varmaan aika yksilöllinen seikka toi. Mulla kerää kaikenlaista roinaa ja klapia noi välit, että.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Kyllä rouva hammaslääkäri, olen käyttänyt hammaslankaa joka päivä.
Kyllä, joka aamu ja ilta olen harjannut.
Kyllä, harjani on tarpeeksi pehmeä.
Ei ei, en paina harjalla liikaa.
Tosi harvoin karkkia syönyt, limonaadia juonut en juuri koskaan.
Noku...mulla nyt vaan on hammaskivi- ja reikiintymistaipumus geeneissä.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Eilen hoksasin Kärkkäisen hammaslankaosastolla ennen huomaamattoman hammaslankamerkin nimeltään Dental Floss jota oli saatavilla jopa 100m annoskoossa. Äsken testailin tuotetta ja täytyy todeta lanka erittäin kestäväksi ja muutenkin kelpo tuotteeksi. Hakkaa noi Jordanit ja OralB:t ym. mennen tullen, jotka tuppaa katkeilemaan mun tiukkavälisissä legoissa. Hinta oli sama kuin kilpailevien merkkien 25m annoskoon tuotteissa.

Erittäin suositeltava ja laadukas tuote. *****

edit: paitsi se merkki taitaa olal Active Oral Care
Moon hammaslankaa käyttänyt kun tarttee autosta irrotella niitä kromitekstejä yms. Hammaslangalla "sahaamalla" vaan pois pellin ja merkin välistä ja nätisti lähtee ilman naarmuja. Loput liimatöhnät sitten pois autovahalla.
Tohon hommaan on paras ne määrämittasina myytävät hammaslangat joissa on silmukat päässä. Sormet vaan silmukoista läpi ja sahaushommiin!
 
Ylös