No tuo ei nyt kyllä päde Dallasiin jolla on faneja läpi ikäpolvien... Toki on hienoa kun saa Patriottia tölviä..Runar ja Kyllikki sanoi:Mitä telkkariin tulee, niin patriotilla on sama maku ja kriteerit ohjelmien hyvyydestä kuin useimpien isoäidillä. :ahem:
312T4 sanoi:Eipä ole tullut kateltua tuota sarjaa.
TÖLVIÄ? Sehän on sun omasta sisäisestä arvomaailmasta kiinni onko se imartelua vai tölvimistä jos televisiomakua verrataan isoäidin makuun!patriot sanoi:No tuo ei nyt kyllä päde Dallasiin jolla on faneja läpi ikäpolvien... Toki on hienoa kun saa Patriottia tölviä..
Joo, en ole asema 62:sta minäkään katsonut ja tuskin katsonkaan.312T4 sanoi:Eipä ole tullut kateltua tuota sarjaa.
No kun Dallasia katsoo muutkin! Ja älä nyt viitti Runar! Vittuilu mielessä sä ton isoäidin heitit. :thumbdownRunar ja Kyllikki sanoi:TÖLVIÄ? Sehän on sun omasta sisäisestä arvomaailmasta kiinni onko se imartelua vai tölvimistä jos televisiomakua verrataan isoäidin makuun!
Voiko tuosta siis päätellä, että isoäidit ovat mielestäsi jotenkin huonompia ihmisiä kuin muut ja heihin vertaaminen loukkaus?
Tuollaisen luulotteluhan ei sitten kerro mitään muuta kuin omasta ajattelumaailmastasi. Ei minun.patriot sanoi:Ja älä nyt viitti Runar! Vittuilu mielessä sä ton isoäidin heitit. :thumbdown
Aha! Mä en kuitenkaan jaksa sun väsyneitä jarnoja!:thumbfh:Runar ja Kyllikki sanoi:Tuollaisen luulotteluhan ei sitten kerro mitään muuta kuin omasta ajattelumaailmastasi. Ei minun.
TaasKAAN kukaan muu ei ole jarnannut tai nähnyt jarnaa missään tässä toikissa kuin sinä.patriot sanoi:Aha! Mä en kuitenkaan jaksa sun väsyneitä jarnoja!:thumbfh:
Miltäs kanavalta tuli eilen lätkää? Kuka pelas?:doubtful:72 sanoi:Meni nauhalle, kun katsottiin lätkää.