Asiaa prosenteista ja promilleista

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Vois tietää pari entistä forumistia, jotka menis holittomien klupiin - jaa miksi entisiä eikä nykyisiä aktiivisia... :D
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta alkoholistiksi? Tähän mennessä olen sillon tällöin pari siideriä tai kaljaa jääkaappiin ostanut. Saaneet sitten siellä useampiakin viikkoja lojua ennenkin on tullut juoduiksi.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Koska kaljan juonnista tehtiin tällä tavalla kannattamatonta, taidan lopettaa ryypiskelyn tähän!



:idea:
Eiku hetkinen, Norwegian-kortilla saa ihan kaikista ostoista bonusta. Jopa Alkosta ja Virosta.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Pitääköhän tässä nyt sitten ruveta alkoholistiksi? Tähän mennessä olen sillon tällöin pari siideriä tai kaljaa jääkaappiin ostanut. Saaneet sitten siellä useampiakin viikkoja lojua ennenkin on tullut juoduiksi.
Minun huikea oluen ostomäärä selittyy sillä, että yhden ostaminen näyttää niin nololta. Siksi pitää ostaa kaksi. Sandelsia. :D
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Minun huikea oluen ostomäärä selittyy sillä, että yhden ostaminen näyttää niin nololta. Siksi pitää ostaa kaksi. Sandelsia. :D
Pulloaikaan entisen tyttöystävän äiti kommentoi, kun kaupasta heidän luokseen menin kassit kilistellen, että täytyy olla enemmänkin olutta, kun yksi ei pidä ääntä eikä kahta toinna kilistellä.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Jatkossa jos ne on nelosoluita niin se on sitten henki pois.
Noo, tuskin sentään. Sauna-Sandels kun ei ole käytössä päihtymistarkoituksessa. Mistäs sitä tietysti tietää, jos vaikka valtautuu :eek: Ensimmäinen olut on kuitenkin paljon parempi kuin seuraavat.

Pulloaikaan entisen tyttöystävän äiti kommentoi, kun kaupasta heidän luokseen menin kassit kilistellen, että täytyy olla enemmänkin olutta, kun yksi ei pidä ääntä eikä kahta toinna kilistellä.
Hyvin sanottu!
 

Örfil

Guest
Jatkossa jos ne on nelosoluita niin se on sitten henki pois.
Vähän yliampuvaa sarkasmia tuo, eikös olekin? Eihän tämä muutos normikäyttäjälle mitään ongelmia tuo. Kylmä fakta on kuitenkin se, että alkoholikuolemat + muut alkoholin kansanterveydelle aiheutuvat haitat tulevat tuon takia lisääntymään. Siinä ei ole edes mitään jarnattavaa, koska jok'ikinen muutos tähän suuntaan aiemminkin on sen tehnyt.

Mutta tehty mikä tehty, palataan vaikka asiaan 2-3 vuoden päästä ja katsotaan paljonko niitä haittoja tuli. Sitten on ihan lukuja analysoitavaksi.

Asiaa liipaten, oma veikkaus on että rattikäryt lisääntyvät, koska aiemmin sen "pari kaljaa" uskalsi juuri ja juuri ottaa ennen ajoa ja pieni tauko päälle. Nyt vahvempi A-olut tekee kepposet koska sen kulutus tulee varmaankin lisääntymään. "Parilla" A-kaljalla käykin sitten jo ratista käry.

Toivon kovasti että olen tässä ihan väärässä ja samalla joulupukilta kahdet villasukat, suklaata ei tartte tuoda.
 
Ylös