Renessanssinero
Perusfeidaaja
Ennakkoluuloton ihminen. Jokaisella on satavarmasti jonkinlainen ennakkoluulo jonkin asian suhteen.
Heh.. tänään tuli mieleen että mitähän juttuja miusta veijarien keskuudessa liikkuu nyt kun luutnantista tuli yhtäkkiä ylikersantti. "Poistutti joukkueen pp-vajan katolta / heikoille jäille", "ampui pistoolilla ruokalan kattoon", "heitti palavaa napalmia varusmiehen päälle" tjms.- armeijan tornihuhuissa kuvatut tapahtumat
Myöhästyivät reppanat kyydeistä, kun et päästänyt ajoissa lomille taaksepoistattamalla.Heh.. tänään tuli mieleen että mitähän juttuja miusta veijarien keskuudessa liikkuu nyt kun luutnantista tuli yhtäkkiä ylikersantti. "Poistutti joukkueen pp-vajan katolta / heikoille jäille", "ampui pistoolilla ruokalan kattoon", "heitti palavaa napalmia varusmiehen päälle" tjms.
Lienet myös YLENEMISKIELLOSSA!Heh.. tänään tuli mieleen että mitähän juttuja miusta veijarien keskuudessa liikkuu nyt kun luutnantista tuli yhtäkkiä ylikersantti. "Poistutti joukkueen pp-vajan katolta / heikoille jäille", "ampui pistoolilla ruokalan kattoon", "heitti palavaa napalmia varusmiehen päälle" tjms.
Toi pysty havainnoima jos varmuude haluu. Feikkaukset pitä ohitta. Käsilaukku o pieni paha.Naisen orgasmi.
Moderaattorien objektiivisuus.
Mulla kokemus hakka 4 ja nortist x, molemmat jyviä .talvirengasvalikoimia helmikuussa.
Ainakaan noista nettiputiikeista löytynyt hakemiani malleja ja oikeaa kokoa:
www.rengas-online.com (täältä olen tilannut ennenkin)
www.nastarengas.fi
www.vannetukku.fi
Koko olisi 15" 195/65
Merkiksi kelpaa Nokian Hakkapeliitta 5 tai Michelin X-Ice North
Alkaa olla turhan livokkaat tuolla mutkaisen maaseututien jääurissa nuo vanhat. Eturenkaissa taitaa olla pintaa joku 2-3 mm
Eikö ole onnistunut?Naisen orgasmi.
Menin ja ostin sitten uutuusrinkulat, Hakkapeli seiskat.Mulla kokemus hakka 4 ja nortist x, molemmat jyviä .