Mä tuun kimppaan tähän firmaan. Hoida sä purku niin meikä hoitaa pesun.Voin tehdä puolikkaan Rolex-rempan vitosella. Eli purku ja pesu.
:ahem:Muistakaa palkata Joni sitten vielä bossiksi tuohon firmaan niin saatte kunnon three stooges -meiningin pystyyn
Kukaan pienituloinen ei todellakaan ostele mitään 5000 euron kelloja tai 10000 euron autoja jos joutuu maksamaan kaikki asumiskulunsa, ruokansa ja muut laskut itse, koska ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti varaa ostaa kallita tuotteita.Totta. Enkä ole muuta väittänytkään. Totesin vaan että pienituloinen voi ostaa auton tai 5000€:n rannekellon.
Pienituloisella voi olla rahaa ja omaisuutta vaikka kuinka paljon.Kukaan pienituloinen ei todellakaan ostele mitään 5000 euron kelloja tai 10000 euron autoja jos joutuu maksamaan kaikki asumiskulunsa, ruokansa ja muut laskut itse, koska ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti varaa ostaa kallita tuotteita.
Väitteesi on epätosi.Kukaan pienituloinen ei todellakaan ostele mitään 5000 euron kelloja tai 10000 euron autoja jos joutuu maksamaan kaikki asumiskulunsa, ruokansa ja muut laskut itse, koska ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti varaa ostaa kallita tuotteita..
Nyt vähän järkeä sitten käteen siellä.Sen lisäksi pienituloiset usein saavat tukea vähintään Kelalta ja mahdollisesti myös sossusta ja he saattavat tehdä poliisille tutkintapyynnön huijausepäilystä jos ihminen joka ilmoittaa tulojensa olevan 1000 euroa nettona ja jolla ei omien sanojensa mukaan ole minkäänlaisia säästöjä yhtäkkiä ostaa 5000 euron rannekellon tai 10000 euron auton.
Miten sä näet taulujen tai patsaiden yms. taiteiden aseman? Onko ne vain brassailua vai voiko joku hankkia niitä vain omaksi iloksi katseltavaksi?Kello harrasteena herättää varmaan tunteita siinäkin mielessä, kun sillä ei voi "tehdä" mitään. Kitarala soitetaan, mp:llä rällätään ympäriinsä jne. Kello mielletään siksi brassailuksi, koska sitä vaan katsellaan. Ainakin sellainen mielikuva tulee. Taisitten esitellään Jos saisin peruttua viimeiset 5000 euroa juomisiani ja saisin tilalle Roliksen, olisin hyvin tyytyväinen
Näinhän se on. Toisaalta taas se on mukana kokoajan, ja ainakin itse tykkään että se tuottaa iloa joka paikassa plus että on ihan käytännöllinenkin.Kello harrasteena herättää varmaan tunteita siinäkin mielessä, kun sillä ei voi "tehdä" mitään. Kitarala soitetaan, mp:llä rällätään ympäriinsä jne. Kello mielletään siksi brassailuksi, koska sitä vaan katsellaan. Ainakin sellainen mielikuva tulee. Taisitten esitellään Jos saisin peruttua viimeiset 5000 euroa juomisiani ja saisin tilalle Roliksen, olisin hyvin tyytyväinen
Mites sä voit olla tuosta varma, olet rinnanröyhistelijän olevan koppava mustasta Casiokellostaan ranteessa, mutta onkin kirjavasta ryijystä kodin seinällä.En ole vielä nähnyt ketään kävelevän rinta kaarella kadulla brassailemassa, miten hänellä on komee ryijy seinällä.
Tosi jännä on joo.Ihan hyvä ja mielenkiintoinen tää kellojarna.
Tähänkö on tultu? Onko velattomalla pienituloisella varaa ostaa kellu vai onko se mahdollista vain hyvätuloisella joka on korvia myöten veloissa?Ihan hyvä ja mielenkiintoinen tää kellojarna.
Mun mielestä on oleellisempaa saako pienituloisella olla rannekelloa. Jos pienituloinen on joskus hankkinut rannekellon, tuleeko se myydä vai saako sen pitää?Tähänkö on tultu? Onko velattomalla pienituloisella varaa ostaa kellu vai onko se mahdollista vain hyvätuloisella joka on korvia myöten veloissa?