Asioita menneisyydestä, joiden tekemättä jättäminen kalvaa vieläkin

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Toikin otsikon pituus kertonee kaiken oleellisen.

Eli onko joskus jäänyt tekemättä jotain sellaista, jota nyt ajattelet, että olisit voinut silloin tehdä, mutta sen tekeminen vain ei ole enää mahdollista.

No minä voin aloittaa;

Syntymäpäivänäni isoveljeni sitten ajatteli kertoa, että siinähän olis ollu jotain hienoa, että viime kevään vaaleissa olis käyny äänestämässä ennakkoon, ni olis voinu äänestää vielä alaikäsenä.

No, sillonhan oli jo liian myöhästä ku olin täyttäny 18, mutta olishan sen voinu tehdä jotain, mitä ei noin kauhein usein tehä.

Knoukka

Well-known member
Useemman kerran jäänyt panematta vaikka ois ollu mahdollisuus.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Joskus oon jättäny panematta. Se harmittaa kyllä joo.

Snadisti vielä enemmän harmittaa kun mutsi makas kolmatta viikkoa sairaalassa, melkein silloisessa naapurissani enkä saanut mentyä sanomaan että miten sulla noin niinkun muuten menee ja että hyvästi.

Voi vittu et sitä on tullu mietittyä jälkikäteen. Ja tulee jatkossakin.

Lista asioista joiden tekeminen kaduttaa ois aika tuntuvasti pitempi.

markoj

Custom User
PRF otti tivailun vakavasti...

Ei näitä asioita viitti kovin paljoa kelailla tai listoja rakennella, vaikka molempia on tullut tehtyä joskus ihan liian kanssa. Pakko potkia pois mielestä. Koskee myös edellisen postauksen viimeistä riviä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olis aikoinaan ollut tsäänssit lähteä koluamaan motocrossin mm-sarjaa mekanikkona. En lähtenyt.:thumbfh:

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Panoreissu jäänyt myös saamatta tilaisuudesta huolimatta. Noin muuten oon kyllä päättänyt jo ettei näitä kannata jäädä miettimään.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Monet panokerrat jäänyt välistä, vaikka ois ollut mahdollisuus saada. Etenkin juhannus 2007 ja panematta jättämiset harmittaa. :frown:

jjv

Arschloch
Sitä olis voinu viime perjantaina litran tölkin sijaan ostaa puoli litraa maitua niin ei olis tarvinnut tänään kaataa maitua viemäriin. Tuota vanhempia asioita en viitti märehtiä. Etenkin kun tuo Pyryfin kokemus tuntui hiukan liian tutulta.

Nurtsi

Registered Loser
No tuo jo klassinen pano 2 kertaa, sitten se että en lähtenyt näyttelijäks vaikka pyydettiin. silloin ei kalvannut mutta nykyään enenevässä määrin. Onhan nuita paljon muitakin joita täällä kertaan sitten.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Lievästi on jäänyt närpeemään se kun en muutama vuosi sitten Tuholmassa Sveavägenin Serie och Skivhandelissa ostanut Kraftwerkin Ralf und Florian -cd:tä. Ihan kiva lisä olisi levyhyllyssä se.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Toikin otsikon pituus kertonee kaiken oleellisen.

Eli onko joskus jäänyt tekemättä jotain sellaista, jota nyt ajattelet, että olisit voinut silloin tehdä, mutta sen tekeminen vain ei ole enää mahdollista.

No minä voin aloittaa;

Syntymäpäivänäni isoveljeni sitten ajatteli kertoa, että siinähän olis ollu jotain hienoa, että viime kevään vaaleissa olis käyny äänestämässä ennakkoon, ni olis voinu äänestää vielä alaikäsenä.

No, sillonhan oli jo liian myöhästä ku olin täyttäny 18, mutta olishan sen voinu tehdä jotain, mitä ei noin kauhein usein tehä.
Tähän liittyen, sain C-kortin samana päivänä kun täytin 18. Aamulla kirjalliset kasilta ja ysiltä inssi. Siitä kevarilla poliisilaitokselle korttia hakemaan. Olen syntynyt illalla, joten periaatteessa olin alaikäinen ajokortillinen ilman erityistä poikkeuslupaa.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Fyryp on kyllä ainoa, joka on ymmärtänyt yämän kysely periaatteet, koska kuten tuossa avauspostissa sanotaan:
Ellet nyt ole pysyvästi impotentti, niin kai se nyt sentään vielä mahdollista on (ei tietenkään saman hlön kanssa, muuta noin muuten).