Assosisaatio-toikki

Ace17

Acenteella
Toikin ideana on kertoa, mikä tulee edellisen postaajan sanasta ensimmäisenä mieleen, jonka jälkeen kirjoittaa seuraavan assosioitavan sanan.

Aloitan:

SALALIITTO

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Leikepöytä:

Mutku sanoi:
AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA! AAMUJA NOLLA!
KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA! KERTAUSKUTSU POSTISSA!

Ace17

Acenteella
No kun siis mulla oli alkuperäisenä ajatuksena, että sen assosioitavan asian voi selittää silleen vähän pitemmästikin, jos mieli tekee.

Ja sit sen jälkeen sanoisi aivan jonkun muun sanan, ettei homma rupea kiertämään kehää tyyliin SALALIITTO -> FERRARI -> FIA -> SALALIITTO jne.

:frown:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Ace17 sanoi:
No kun siis mulla oli alkuperäisenä ajatuksena, että sen assosioitavan asian voi selittää silleen vähän pitemmästikin, jos mieli tekee.

Ja sit sen jälkeen sanoisi aivan jonkun muun sanan, ettei homma rupea kiertämään kehää tyyliin SALALIITTO -> FERRARI -> FIA -> SALALIITTO jne.

:frown:
MÄHÄN SANOIN JONKUN IHAN MUUN SANAN!!!:mad_old:

markoj

Custom User
Mun ajatuksena taas oli saada aikaa luuppi ferrarin ja salaliiton välille.

Ace17

Acenteella
Tavallaanhan se olisi kyllä hauskempaa, että assosiaatioketjulla olisi jatkuvuutta, ts. pitäisi tehdä sääntö, että samaa ei saa sanoa!

Ace17

Acenteella
Miksihän muuten sanasta salaliitto tulee ensimmäisenä mieleen Ferrari? :doubtful: Vois kysyä F1-puolen hahmoilta.

Huomattavaa on myös se, että sanasta Ferrari tulee ensimmäisenä mieleen salaliitto.