BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Totta turiset, ystävä rakas!Olenhan minä kuunnellut sinunkin toiveita, Verstappenin toikin otsikko oli sinun toivomus. đź«
Totta turiset, ystävä rakas!Olenhan minä kuunnellut sinunkin toiveita, Verstappenin toikin otsikko oli sinun toivomus. đź«
Muistan lukeneeni, että Unkariin tulisi uusi Hondan moottori...tuskin se voi enää huonompaan suuntaan mennä. En oikein ymmärrä, sinne on kaadettu rahaa saavikaupalla, palkattu ainakin sen hetken parhaimmat suunnittelijat ja vetäjät, on uusi supertehdas tuulitunneleineen ja tuntuu kuin itse Piru olisi suunnitellut auton ja moottorin.Hungaroringille pitäisi tulla B-specin auto.
Ei turhaan autourheilun kuninkuuslaji. Yllättävän hankalaa ja porukan täytyy hitsautua yhteen. Sen verran isoja muutoksia vissiin taustalla tapahtunut, että hakee vielä, mutta eiköhän b-versio ole jo paljon parempi.Muistan lukeneeni, että Unkariin tulisi uusi Hondan moottori...tuskin se voi enää huonompaan suuntaan mennä. En oikein ymmärrä, sinne on kaadettu rahaa saavikaupalla, palkattu ainakin sen hetken parhaimmat suunnittelijat ja vetäjät, on uusi supertehdas tuulitunneleineen ja tuntuu kuin itse Piru olisi suunnitellut auton ja moottorin.
Auto tulee Unkariin ja motti Hollantiin. Varmaan vedetty taas kiireellä kasaan, kun auto ei ollut valmis jo Belgiaan ja piti ottaa viikko lisäaikaa.Muistan lukeneeni, että Unkariin tulisi uusi Hondan moottori...tuskin se voi enää huonompaan suuntaan mennä. En oikein ymmärrä, sinne on kaadettu rahaa saavikaupalla, palkattu ainakin sen hetken parhaimmat suunnittelijat ja vetäjät, on uusi supertehdas tuulitunneleineen ja tuntuu kuin itse Piru olisi suunnitellut auton ja moottorin.
Saapas nähdä luottaako Newey päivityksissä ruutuvihkoonsa vai onko lähtenyt kopioimaan muita autoja.Ei oo muut tallit ihan kiimoissaan lähteneet kopioimaan Neweyn radikaaleja ratkaisuja omaan autoonsa.
Tulee melkein mieleen VW:n yksi suurista "miljardit takkapesään" investoinnesta eli CARIAD mistä piti tulla konsernin johtava softatalo. Homma kaatui alkumetreillä, kun varsinkaan Audin ja Porschen insinöörit eivät saanet sovittua, oikeastaan mistään. Ei ihme, että tuotokset oli mitä oli. Onhan se firma edelleenin pystyssä, mutta rankasti saneerattuna. Ja VW:kin taitaa luottaa Rivianin osaamiseen nykyisin.Ei turhaan autourheilun kuninkuuslaji. Yllättävän hankalaa ja porukan täytyy hitsautua yhteen. Sen verran isoja muutoksia vissiin taustalla tapahtunut, että hakee vielä, mutta eiköhän b-versio ole jo paljon parempi.