Asumispolli

Missä asuisit mieluiten

• Keskikokoisen kaupungin lähiössä

Äänet: 0 0,0%
  • Keskikokoisen kaupungin laidalla

• Ajomatkan päässä keskikokoisesta kaupungista

• Ajomatkan päässä pikkukylästä

• Moottoritien varrella

• Äänestäjiä yhteensä
    19
  • Äänestys suljettu. .

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Olen asunut ihan pikkukossina Kempeleessä (siinä Oulun kupeessa). Lapsuuteni ja nuoruusvuodet Ylivieskassa. Opiskelut Jyväskylässä ja pari ekaa työvuotta Turussa josta taasen takaisin Ylivieskaan.
Täällä on nykyään ilmeisesti noin 14500 asukasta. Ihan tarpeeksi iso.
Tykkäsin kyllä ihan Turustakin mutta kyllä pikkukaupungissa on vain paljon viihtyisämpää. Ai että kun ei ole ruuhkia.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pikkukaupungin laidalla on ihan hyvä asua ja olla. Voisin mä pikkukaupungin keskustassakin asua, ja olen asunutkin. Eipä toi muutama sata metriä niin hirveän paljoa oikeasti vaikuta. Vanhemman kansan mielissä kylläkin on suuri ero sillä, asuuko Peltosaaressa vai jossain muualla. Tämän kokoisessa kylässä tuollainen on itseäni aina huvittanut kovin. Myös ennenku asuin itse Peltosaaressa.

-edit- Voisin kyllä asua muuallakin, mutta en ole tähän päivään mennessä keksinyt mitään niin hyvää syytä, että muuttaisin. Kyllä mulle isompikin kaupunki kelpais, kuten myös vielä Riksuakin pienempi. Kunhan ei tarvii ajokorttia hommata, niin hyvä on.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pirilähiön tukiasunnot naapurina <3

Nukkumalähiö tähän asti vastaantulleista paikoista semmoinen vihoviimeinen.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Itse tykkään asua kaupunkimaisesti, joten suurkaupungin keskustaan osui valinta. Jos puhutaan oikeasti isoista kaupungeista, niin ei tarvitse ihan keskustassakaan olla. Toisaalta on tämä nykyinenkin sijainti tämähetkiseen tilanteeseen hyvä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Itse tykkään asua kaupunkimaisesti, joten suurkaupungin keskustaan osui valinta. Jos puhutaan oikeasti isoista kaupungeista, niin ei tarvitse ihan keskustassakaan olla. Toisaalta on tämä nykyinenkin sijainti tämähetkiseen tilanteeseen hyvä.
Kiitos Alex.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ajomatkan päässä divarista ja levykaupasta ja kaupasta. Ihan sama millainen määrä mulkeroita asuu lähiympäristössä ja kuinka monessa kerroksessa.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Tätä voisi kompastella.