PuoliPöhkö
Well-known member
Ja takalasin pesin jotta niiden ei tarvitse liata käsiään ns. raskaissa töissä.Takalasissa lämmitin, niin on lasten mukavempi työntää sitä käytiin.:frank:
Ja takalasin pesin jotta niiden ei tarvitse liata käsiään ns. raskaissa töissä.Takalasissa lämmitin, niin on lasten mukavempi työntää sitä käytiin.:frank:
Vaihtamalla paranee.Eikös sulla jo ole äskettäin hankittu vauhtivaunu?
Onhan jokaisesa puulaakissa oltava jotain onnistunuttakin.Mahtaa muuten olla valtakunnan tunnistetuin brändiväri auton maalipinnassa.
Sitä varten takasiivessä on gurney flap (jos joku tajuaa viittauksen).Takalasissa lämmitin, niin on lasten mukavempi työntää sitä käytiin.:frank:
Siellähän ne mun pallit on!:eek!:Kuuluuk hintaan noi 2 kananmunaa?
Sitä varten takasiivessä on gurney flap (jos joku tajuaa viittauksen).
BUAHHAH HAA! HII HIH HIHII!
Matti, oletko se sinä?Joku kutsuu lattialle pudonnutta ja takaosastaan vääntynyttä siivekettä jollain hienolla nimellä.
Way to go :thumbup:
Vitsi on se että aikanaan kun Dan Gurney keksi laittaa tuollaisen listan kappaleen takasiipeen downforcea parantaakseen hän väitti kilpailijoille että se suojaa käsiä kun autoa työnnetään takasiivestä. Kilpailijat sitten kopioivat tuon keksinnön ja parantelivat sitä laittamalla sen siiven alapuolelle koska se suojasi paremmin siellä, mutta samalla huononsi downforcea. Sillä tavalla merkittävä keksintö että oli ensimmäisiä aerodynaamisia ratkaisuja joka kopioitiin autoista lentäviin härpäkkeisiin eikä toisinpäin.BUAHHAH HAA! HII HIH HIHII!
Ei oo vittu todellista! Hillitön joukki!
Ööö.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/10/15/volkswagen-85-miljoonaa-autoa-korjattava-eussa/201513490/304?pos=relatedVolkswagen: 8,5 miljoonaa autoa korjattava EU:ssa
Saksalaisviranomaisille ei käynyt Volkswagenin ehdotus vapaaehtoisista korjauksista.
Saksalainen autonvalmistaja Volkswagen kutsuu noin 8,5 miljoonaa diesel-autoa korjattavaksi Euroopan unionissa, yhtiö kertoi tänään.
Saksalaisviranomaiset ilmoittivat tänään, että Volkswagenin on pakko korjata kaikki päästöpeukaloinnin kohteena olevat autot. Yhtiö oli ehdottanut, että korjauttaminen olisi vapaaehtoista.
8,5 miljoonasta autosta on Saksassa 2,4 miljoonaa.
Volkswagen kertoi, että sen pitää vielä selvittää, miten paljon peukaloituja autoja on EU:n ulkopuolella.
Jotkut analyytikot ovat arvioineet, että skandaali saattaa maksaa Volkswagenille jopa 35 miljardia euroa. Kuluja tulee paitsi autojen korjauksista, myös mahdollisista seuraamusmaksuista ja väitetystä petoksesta.
http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/10/15/volkswagen-85-miljoonaa-autoa-korjattava-eussa/201513490/304?pos=related
Olisiko kannattanut tehdä kerralla kunnollista? Olisiko?
Luultavasti.Voitot on jo paratiisisaarilla.
Kyllä siinä ne paljon parjatut osingot romahtaa jos 35 miljardiinoa lähtee kassasta fyrkkendaalia.Luultavasti.
Eiköhän tuokin maksateta EU:n veronmaksajilla.
Jos olisin Klonksvagenin omistaja, miettisin kahteen kertaan ottaisinko autoon korjauksen, jota ei ole siihen suunniteltu. Lisääntyykö esim. moottorin karstoittuminen tai likaantuuko öljyt nopeammin tai meneekö katti rikki?http://www.taloussanomat.fi/autot/2015/10/15/volkswagen-85-miljoonaa-autoa-korjattava-eussa/201513490/304?pos=related
Olisiko kannattanut tehdä kerralla kunnollista? Olisiko?
Ei taida olla vaihtoehtoa, jos sillä haluaa tiellä laillisesti ajaa. Siihen tämä näyttää menevän.Jos olisin Klonksvagenin omistaja, miettisin kahteen kertaan ottaisinko autoon korjauksen, jota ei ole siihen suunniteltu. Lisääntyykö esim. moottorin karstoittuminen tai likaantuuko öljyt nopeammin tai meneekö katti rikki?