Örfil
Guest
Se on sitten joku 2.0 TDI ja vähintäin 140 hv versio ettei tartte tuntea myötähäpeääAlkanut riittää tuo jatkuva bensa-asemalla ravaaminen.
Välillä joutuu tankkaamaan alle 500km ajon välein.
Kai pysyt VAGinoisssa?
Se on sitten joku 2.0 TDI ja vähintäin 140 hv versio ettei tartte tuntea myötähäpeääAlkanut riittää tuo jatkuva bensa-asemalla ravaaminen.
Olisi tuossa yksi bemmikin vaihtoehtona.Se on sitten joku 2.0 TDI ja vähintäin 140 hv versio ettei tartte tuntea myötähäpeää
Kai pysyt VAGinoisssa?
Bongattu eräs vaihtoehto autotallista:Alkanut riittää tuo jatkuva bensa-asemalla ravaaminen.
Osuu varmaan johonkin näistä.Bongattu eräs vaihtoehto autotallista:
1400km tankillisella.
I think we have a winner....
Ei huono arvaus.Osuu varmaan johonkin näistä.
Volvo V50
Seat/Skoda TDi
Passat/Golf Blue Motion
Prius Hybrid/ Plug in Hybrid
Vaihtoehto sekin, mutta ei ole Leon.Olisko peräti uusi Leon?
Mun silmin katsottuna ihan päheen näkönen peli.
Olikos tää se valkonen Lietsussa? Ainakin sellasen -12 mallisen näin ja oli aika nätti, mun harmikseni vaan diesel....Käyty tarkastamassa Tampereen tarjontaa.
- Seat Exeo ST -12
Joo ei huono ollenkaanMukava lista!
No se.Olikos tää se valkonen Lietsussa? Ainakin sellasen -12 mallisen näin ja oli aika nätti, mun harmikseni vaan diesel....
65000km, hieman alta 20000e.Mitkäs oli Leonin kilsat ja pyynti? Ja se oli siis kiisseli?
Ei paha: ikä ja kilsat todella asialliset. Ja Seatin varusteisiin ei ole mitään lisäämistä. Penkitkin taitaa olla parempaa sorttia?65000km, hieman alta 20000e.
Leon FR 2.0TDI CR 170hv
Ei ainakaan sun jäljiltä. Jokainen forumisti tietää kysyä sen tätä nykyä että jos on Mossen ex, niin *ajettu kuivana* => seuraava vaihdokki, kiitos!Ostaaks jengi tosiaan jotain käytettyjä autoja?:nope::thumbfh:
Porvari!Ostaaks jengi tosiaan jotain käytettyjä autoja?:nope::thumbfh: