Micael
Micael
Niin on, mutta kuka tietää, mitä se tarkoittaa ja miksi se on alunperin auton nimeksi valittu?Volvo on latinaa.
Niin on, mutta kuka tietää, mitä se tarkoittaa ja miksi se on alunperin auton nimeksi valittu?Volvo on latinaa.
"Minä kuljen" tai jotain sinne päin. Syytä en tiedä miksi se valittiin.Niin on, mutta kuka tietää, mitä se tarkoittaa ja miksi se on alunperin auton nimeksi valittu?
Veit kalat suustani.Nimi on hyvä lausua monella eri kielellä, tai siis eri maalaisten mitälie.
"Minä pyörin"."Minä kuljen" tai jotain sinne päin. Syytä en tiedä miksi se valittiin.
Maanviljelijät olivat kateellisia kaupunkilaisille joskus muinoin suomenmaassa. Silloin kun volvo tarkoitti sosialidemokratiaa ja opel maaseudunpuoluetta, mersu ja bemari oikeistolaisuutta ja itäblokin ihmeet jyrkkää vasemmistolaisuutta. Nyt on samat autot kaikilla. Ei tartte traktoroida.Minä sanoin tuon traktorin ihan omaan kokemukseen pohjautuen, juurikin tuosta kuusipyttyisestä dieselistä. Louskutti harvakseltaan, mustaa savua taakse, eikä kovaa edes kulkenut, vääntöä koneessa kuitenkin oli. Todetaan että tuossa autossa oli ohjaustehostin, mutta silti ihan traktori :thumbup:
Talvella köpömpi ajaa kuin Kupla, vaikka sisällä lämmintä olikin.
Sopisi paremmin jollekin rengasmerkille."Minä pyörin".
Ja syytä en tiedä minäkään.
Heh. No ei. En ole kuullukaan tuommoisesta. Laita kuva!
Meni napin kantaan. 69' vm. Volvo 164. Manuaali ja suora kutoskone tuplakaasareilla.Ruiskut tuli Volvoihin siinä seitkytluvun puolivälissä.No jos nyt sitten vaikka 164.