Autonvaihto mielessä

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Aika yllätys, ettei Mitsun sivuilla ole Grandisista mitään.
Tietoa löytyy kyllä muualtakin, mutta voisi kyllä olettaa, että valmistaja haluaisi kertoa itsekin mallistaan jotain.
Toi on mun mielestä harvinaisen hyvän näköinen tila-auto. Ja ittellä Mitsusta - vaikka vanha Galant olikin - on hyviä kokemuksia.
Näyttää löytyvän jo ihan kohtuuhintaisa vaihdokkejakin.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ai hitto. No taidan jättää sitten tän projektin tähän :sad:

Tietääkö muut vieläkään Formulanomin tai ....
Mä ainakin tiedän. Ja olen kirjoitellut sen aikoja sitten + käynyt Hyvinkäällä kattomassa porukoiden mikroautoskaboja Eiköhän joku muukin siis tiedä.

Golfin ostin ja selvisi lopullisesti koeajon jälkeen vrt. muihin loppusuoralle päässeihin merkkeihin.

Muistelen, että autoa valittaessa (ennen koeajoja) meikäläiselle tärkeä oli nimenomaan TM:ssä (hitto kun ole varma mikä numero + oliko TM vai joku muu lehti) ollut melko kattava raportti eri automerkkien luotettavuudesta/laadusta. Ja kyseinen raportti oli todellakin hyvä ja perustui moneen eri luotettavuuden osa-alueeseen. Tuo, että kaverit kertoo vuorollaan pitääkö jotakin automerkkiä hyvänä, vähän huoltoa kaipaavana yms. on kyllä aika heppoista...vaikka varmaan ihan tosissaan näin kertovatkin.

Itselle sopivan hinta-laatusuhteen etsiminen on tosi haastavaa. Tai oli...mullahan tähän tosiaan liittyi myös pohdiskelua aiheista
PHP:
- leasing auto
- oma auto
  - käytetty auto  --> Tähän päädyin eli 4 vuotta vanhaan vähän ajettuun.
  - uusi auto
Ja vasta ton jälkeen alkoi siis hillitön kaiveleminen, joka kesti about puoli vuotta. :eek::D