Totta, ajellessa voi sitten tehdä varikkokäyntejä ja vaihtaa etusiiven kera renkaiden.Tuollainen Ferrari on hankittava. Taitaa olla järkevää ottaa vielä kaksin kappalein joka lehti että on varaosia tarvittaessa?
Tankkausta silmällä pitäen kannattaa ostaa myös 1:7 kokoinen vaahtosammutin ja tankkaaja-asu.Totta, ajellessa voi sitten tehdä varikkokäyntejä ja vaihtaa etusiiven kera renkaiden.
Schumin läsnäolosta johtuen tarvitaan kuiten 1:7 kokoinen mulkku?Tankkausta silmällä pitäen kannattaa ostaa myös 1:7 kokoinen vaahtosammutin ja tankkaaja-asu.
KERS-järjestelmän poissaolosta johtuen 1:7 kokoiset kumihansikkaat sen sijaan voi jättää vielä naulaan roikkumaan.
Eikäku parisen vuotta. Numerosta 3 lähtien DeAgostinin Ferrarirakennussarjalehti ilmestynee tiistaisin kerran viikossa. En taida ryhtyä tuohon projektiin, vaikka mieli tekisi.Menis vaan 4 vuotta Ferrari F2007:n palikoitten saamiseen:alppu:
Veikkaan sen tulevan useassa osassa. Ko. sivustolta löytyvässä videossa näkyy pätkä moottorin kokoonpanosta.Tuli mieleen, että mahtaako kaikki lehti/osa -paketit olla saman hintaisia? Ja jos ovat niin tuleekohan se polttomoottori yhdellä kertaa vai kymmeninä osina? Tuollainen mylly nimittäin lienee suht hintava ja jos tulisi yhdessä paketissa niin siinä saisi pienoispolttomoottorin suht halvalla.