BudLightJaguar
Well-known member
430 kW... ei huono, kuten Jorma Uotinen sanoisi
Omen est nomen?Törmäsin mainoksissa Kia EV6 GT:hen. Siinä olis kiva perus neliveto sähköauto, jos olis rahhoo.
Tänään satuin köröttelemään tuollaisen perässä kehä ykkösellä. Unohdin katsella ajaen rinnalle ja ohi..Törmäsin mainoksissa Kia EV6 GT:hen. Siinä olis kiva perus neliveto sähköauto, jos olis rahhoo.
Itse itselleni vastaten. Löysin vinkin keskusteluista, että voi laittaa laturin autoon kiinni vaihdon ajaksi.Pitäisi varmaan vaihtaa akku Aurikseen. Tänään käynnistyi sen verran laiskasti. Onkohan näissä nykyautoissa jotain huomioonotettavia kikkoja vaihtaessa? Joskus on mennyt radio lukkoon, kun irroitti sähköt, mutta tässä radio näyttää integroidulta.
Nykyautoissa kannattaa olla aika tarkkana jännitevaihteluiden kanssa. Siksi Toyotat ja Nissanit polttaa niin paljon ajovalopolttimoita, koska suurimmat jännitevaihtelut. En jaksa uskoa tosin, että akunvaihto tekee mitään ihmeellistä. Pitäisi olla kuitenkin joka autossa sellainen helpohko homma.Itse itselleni vastaten. Löysin vinkin keskusteluista, että voi laittaa laturin autoon kiinni vaihdon ajaksi.
Itse kun vaihdatin kerran akun akkuliikkeessä, prätkäakusta laitettiin kevyet apukaapelit siksi aikaa kun auton akku oli irti.Nykyautoissa kannattaa olla aika tarkkana jännitevaihteluiden kanssa. Siksi Toyotat ja Nissanit polttaa niin paljon ajovalopolttimoita, koska suurimmat jännitevaihtelut. En jaksa uskoa tosin, että akunvaihto tekee mitään ihmeellistä. Pitäisi olla kuitenkin joka autossa sellainen helpohko homma.
Ehkäpä yritän kuitenkin ilman varavirtalähdettä. Se on kuitenkin aika paha, jos vahingossa tulee oikosulku.Itse kun vaihdatin kerran akun akkuliikkeessä, prätkäakusta laitettiin kevyet apukaapelit siksi aikaa kun auton akku oli irti.
Ei kummenpaa salatiedettä.
Onneksi ei itse tarvitse ajaa työmatkoilla moottoriteillä satasta lumipöllyssä. Niin vaarallista, että pitäisi melkein soittaa auton hajotessa ensin hätänumeroon ja sitten vasta hinaukseen. Aina siellä voi olla pysähdys edessä lumiverhon takana niin nopeus sen mukaan.Ihmettelen näitä, jotka ajeleva lumipyryssä takavalot pimeänä. Eikö ne koskaan ole käyneet autonsa takana katsomassa, millä asetuksella valot palavat?
"or similar"... tää on tätä autovuokraaamoiden pahinta paskaa....Varasin vuokra-auton Azorien reissulle. "Fiat 500 cabriolet or similar". Raporttia tulee sitten tähän ketjuun, selvitin etukäteen että mahtuuhan rättikattoiseen viissataseen kaksi matkalaukkua.