Avoin kirje tablet -laitteiden omistajille ja käyttäjille

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Turistikohteissa havainnut, että jotkut käyttävät tuollaista myös kamerana. Yhden olen nähnyt ottavan kuvia jopa miniläppärillä. Näyttää aika vaivalloiselta, mutta ei kai se haittaa kunhan pääsee esittelemään suosikkifirmansa logoa.

Joku kiinalaistyttö ojensi mulle kerran pinkin värisen mielestäni iPadia hiukan pienemmän kosketusnäyttöhärpäkkeen ja meni sillan kaiteen vierelle poseeraamaan. Mää kattelin hölmistyneen näköisenä, että pitäiskö mun oikeasti osata käyttää tämmöstä...
 
Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
markojii on ymmärtänyt avoimen kirjeen käyttötarkoituksen täysin väärin. Avoimen kirjeen tarkoitus on avoin vittuilu. Ei kysely tai jonku asiallisen asian kysely.

Vai ymmärsinkö markojiin avoimen kirjeen tablettien orjille väärin?
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Mulla kärähti keväällä miniläppäristä emolevy ja päätin kokeilla vaihteeksi tilalle tablettia. Ipad tuli hommattua ja kyllähän tämä hyvä masiina on.
Se ärsyttää, ettei tässä ole usb-porttia, mutta muuten ei valittamista. Käynnistyminen on nopeaa, napin painallus ja näytön liukukytkimen sivallus, ja laite on käyttövalmis. Läppärin käynnistymistä piti odotella välillä loputtoman kauan.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Turistikohteissa havainnut, että jotkut käyttävät tuollaista myös kamerana. Yhden olen nähnyt ottavan kuvia jopa miniläppärillä. Näyttää aika vaivalloiselta, mutta ei kai se haittaa kunhan pääsee esittelemään suosikkifirmansa logoa.
Tän videon lopussa näkyy, kuinka se näyttää tollolta.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EwiJOqQFahY

Joku kiinalaistyttö ojensi mulle kerran pinkin värisen mielestäni iPadia hiukan pienemmän kosketusnäyttöhärpäkkeen ja meni sillan kaiteen vierelle poseeraamaan. Mää kattelin hölmistyneen näköisenä, että pitäiskö mun oikeasti osata käyttää tämmöstä...
Täytyi olla japanilaistyttö. Kiinalaiset elää mutakuopissa ja käyvät orjatyössä tehtaalla. Voihan tietenkin olla, että se on sen laitteen tehtaalta pihistänyt ja paennut ulkomaille.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
42" tai saa jäädä kauppaan!!

Joku kiinalaistyttö ojensi mulle kerran pinkin värisen mielestäni iPadia hiukan pienemmän kosketusnäyttöhärpäkkeen ja meni sillan kaiteen vierelle poseeraamaan. Mää kattelin hölmistyneen näköisenä, että pitäiskö mun oikeasti osata käyttää tämmöstä...
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Eikös avoimella kirjeellä yleensä avauduta jostain asiasta, josta kirjoittaja on pahoittanut mielensä? Haukutaan kaikki, ainakin pomo, ja sitten tehdään näyttävä marttyyrivetäytyminen. Siis avoin kirje on olennainen osa marttyyrivetäytymistä.
 
Ylös