Örfil
Guest
Soon tattistaLasken tässä jossain välissä. Vimeistään huomenna illalla pistän tulokset
.
Soon tattistaLasken tässä jossain välissä. Vimeistään huomenna illalla pistän tulokset
.
50/150. Sori tää selittely, mutta mullakin oli paljon ongelmia oikeinkirjoituksen kanssa ja aivan totaalisia blackoutteja iski iha saatanasti aivan naurettavissa kohdissa. vituttaa ku tunnet jonkun biisin oikeinkin hyvin, mutta ei vaan saa päähänsa sitä esittäjän nimeä. Lisäksi suurinpiirtein kaikki biisit oli tehty ennen kuin olin edes syntynyt niin siitä on saatava edes vähän tasoitusta.
56.Vähän tyhmää ehkä laittaa tätä tähän samaan toikkiin, mutta minkäslaisia pisteitä kisailijat saavat tästä? Rockbändejä siis tunnistettavana biisiensä mukaan. Omaksi tulokseksi jäi säälittävä 55, 60 olisi varmaan mennyt rikki jos olisi viitsinyt edes vähän keskittyä.
Kyllähän sulla pöntöllä meni kolmososiokin ohi jotta hutkahti. Olisit sieltäkin saanut yhden pisteen.Persana sentään kun tämä aloitusosio meni ohi. 7 - 8 pistettä olisi tullut heilahtamalla. Tanattu.
Kärsiskö mun järjestää osio #5 tai #6?
Järjestä vaan, vaikka seuraava kierros. Tai vaikka kaksikin kierrosta jos haluat. Mulla on vielä yhteen kierrokseen materiaali valmiina. Aikataulut on olleet aika satunnaisia näissä tivoissa eli voinet varmaan laittaa vitosrundin ihan koska haluat. Ja pistelaskua sitten kun ei enää oikeesti tai jonkun foorumistin oikeesti tule lisää vastauksia tai vastauksen muokkauksia. Eli anna palaa kun katsot ajan olevan oikea!Persana sentään kun tämä aloitusosio meni ohi. 7 - 8 pistettä olisi tullut heilahtamalla. Tanattu.
Kärsiskö mun järjestää osio #5 tai #6?