Bänditiva

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Se on nyt sitten viimeistään eilisen huomisilta ja täten laitan vastaukset ja tulokset näytille. Tarkistakaa pisteenne siltä varalta, että olen jotain tyhminyt oikeiden vastausten bongaamisen ja/tai pistelaskennan kanssa.

Oikeat vastaukset (antanevat hyvän tilaisuuden muutamaankin "olishan toi pitänyt tietää" -kommenttiin):
1. The Animals - Eric Burdon
2. Pink Floyd - David Gilmour
tai Syd Barrett
3. Cream - Eric Clapton
4. Led Zeppelin - Robert Plant
5. Genesis - Peter Gabriel
6. Sex Pistols - Johnny Rotten/John Lydon
7. Clash - Joe Strummer
8. Joy Division - Ian Curtis
(tai kuten FW08 huomasi mainita New Order - Gillian Gilbert)
9. Jethro Tull - Ian Anderson
10. Canned Heat - Bob Hite

Kierroksen tulokset:
1. FW08 20p
2.
Racer X 12p
3.
jupla ja lfb 9p
5. Albert Oil ja Toleranssisiipi 6p​

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

50/150. Sori tää selittely, mutta mullakin oli paljon ongelmia oikeinkirjoituksen kanssa ja aivan totaalisia blackoutteja iski iha saatanasti aivan naurettavissa kohdissa. vituttaa ku tunnet jonkun biisin oikeinkin hyvin, mutta ei vaan saa päähänsa sitä esittäjän nimeä. Lisäksi suurinpiirtein kaikki biisit oli tehty ennen kuin olin edes syntynyt niin siitä on saatava edes vähän tasoitusta.

Samaa seliseliä täältäkin. Vain 31 oikein.

Ehkä eniten ärsyttää/naurattaa Scorpionsin kohdalla täydellinen pimentymä. Kappaleet soivat päässä minuuttitolkulla, mutta yhtyeen nimi ei soinut sitten millään. Mutta ei kai siinä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Vähän tyhmää ehkä laittaa tätä tähän samaan toikkiin, mutta minkäslaisia pisteitä kisailijat saavat tästä? Rockbändejä siis tunnistettavana biisiensä mukaan. Omaksi tulokseksi jäi säälittävä 55, 60 olisi varmaan mennyt rikki jos olisi viitsinyt edes vähän keskittyä.
56.
Muutama ihan saletisti tiedossa oleva ei vaan tullut kiireellä ulos.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Persana sentään kun tämä aloitusosio meni ohi. 7 - 8 pistettä olisi tullut heilahtamalla. Tanattu.

Kärsiskö mun järjestää osio #5 tai #6?
Kyllähän sulla pöntöllä meni kolmososiokin ohi jotta hutkahti. Olisit sieltäkin saanut yhden pisteen.

Kehotan kyllä vakavasti harkitsemaan minkäänlaisen tivan järjestämistä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Persana sentään kun tämä aloitusosio meni ohi. 7 - 8 pistettä olisi tullut heilahtamalla. Tanattu.

Kärsiskö mun järjestää osio #5 tai #6?
Järjestä vaan, vaikka seuraava kierros. Tai vaikka kaksikin kierrosta jos haluat. Mulla on vielä yhteen kierrokseen materiaali valmiina. Aikataulut on olleet aika satunnaisia näissä tivoissa eli voinet varmaan laittaa vitosrundin ihan koska haluat. Ja pistelaskua sitten kun ei enää oikeesti tai jonkun foorumistin oikeesti tule lisää vastauksia tai vastauksen muokkauksia. Eli anna palaa kun katsot ajan olevan oikea!