Saisi suomalaiset häipyä sarjasta kokonaan, niin nähdään, ketkä ovat oikeasti F1-faneja. Siitä saisi hyvän toikin itse asiassa. Mitä vaikutuksia tällä olisi? Näyttäisikö Maikkari enää ensi kautta - kaikki lähetykset suorana - mikäli suomalaisia ei sarjassa ajaisi?...ei kyllä tule mitään noitten suomalaisten F1-"lupausten" kanssa. Nehän ei pääse mihinkään. Tänään sanon irti PlusTV-pakettini. Eihän F1:siä viitsi enään edes katsella humalassa joten BYE BYE...
Mun käsittääkseni sopimus on useampi vuotinen. Varmaan katsojaluvut tippuisivat, mutta kyllä paljon on niitäkin jotka seuraisivat.Saisi suomalaiset häipyä sarjasta kokonaan, niin nähdään, ketkä ovat oikeasti F1-faneja. Siitä saisi hyvän toikin itse asiassa. Mitä vaikutuksia tällä olisi? Näyttäisikö Maikkari enää ensi kautta - kaikki lähetykset suorana - mikäli suomalaisia ei sarjassa ajaisi?
Kausi on aika paketissa jos tuo uusi auto ei ole huomattavasti parempi :thumbdownRäikkönen tuntuu odottavan suuria Barcelonasta, joten toivotaan.
Tässä saa kyllä olla tarkkana, ettei vastaile väärään toikkiin väärään aikaan ja riko koko harmoniaa.Ei kannata näemmä paljoa luottaa porukan itseohjaukseen. Livetoikki oli päivällä auki, koska sitä ei ollut kukaan sulkemassa ajallaan.. Moderaattoritkaan eivät kuitenkaan 24/7 pyöri täällä.
LIVE-OTSAKKEESEEN EI OLE TARKOITUS KIRJOITTAA, KUN RATATAPAHTUMAT LOPPUNEET!
Luteilee linssiin.Mitä ihmettä toi anthony hamilton tekee koko ajan tuolla varikkopilttuussa?palloilee vaan mekaanikkojen tiellä...:nope:
Minä seuraisin ainakin ehdottomasti. Ei mitään kysymystä edes. Ainahan sitä on kiva suomalaisia kannustaa mutta ilman suomalaisiakin seuraisin kuninkuusluokkaa.Saisi suomalaiset häipyä sarjasta kokonaan, niin nähdään, ketkä ovat oikeasti F1-faneja. Siitä saisi hyvän toikin itse asiassa. Mitä vaikutuksia tällä olisi? Näyttäisikö Maikkari enää ensi kautta - kaikki lähetykset suorana - mikäli suomalaisia ei sarjassa ajaisi?
No ei minusta pitäisi olla ylimaallisen vaikeaa tajuta tätä asiaa. Eilen harjoitusten välillä näyttänyt kuitenkin monella olleen.Tässä saa kyllä olla tarkkana, ettei vastaile väärään toikkiin väärään aikaan ja riko koko harmoniaa.
Toimiiko jos päivittää sivun?Moon ihan pimennossa kun formula1.comin livetiming ei jostain syystä toimi.
Kyllä Live Timing toimii, vika on jossain muualla.Moon ihan pimennossa kun formula1.comin livetiming ei jostain syystä toimi.
Nooh- rauha, minä vain vitsailin näiden otsikoiden määrästä.No ei minusta pitäisi olla ylimaallisen vaikeaa tajuta tätä asiaa. Eilen harjoitusten välillä näyttänyt kuitenkin monella olleen.
Niin siis ei toimi ainakaan tällä koneella...Kyllä Live Timing toimii, vika on jossain muualla.
:thumbup:Nooh- rauha, minä vain vitsailin näiden otsikoiden määrästä.