cccp
Banned
PR-rykäisyJacobus sanoi:Räikkönen kärkeen!:thumbup:
PR-rykäisyJacobus sanoi:Räikkönen kärkeen!:thumbup:
cccp sanoi:PR-rykäisy
gin sanoi:Mä oon aina luullu että jos se kuski on punasella niin ne sektoriajat on sen kuskin parhaan kierroksen sektorit voin olla väärässäkin.
QUOTE]
Olisikohan jollain faktaa tähän, kun näyttää olevan kahtalaista tietoa liikkeellä.
Kimi :thumbup: Massa näkee jo painajaisia.
Kimillä yskä?cccp sanoi:PR-rykäisy
Aina.Pade_ sanoi:Kimillä yskä?
Hamilton's car rolled to a halt at the entrance to the pitlane. Lewis has climbed out and is not looking too amused with the situation.
Voipi olla, että Hämäläinen tekee Toni Niemiset.formulastara sanoi:Tämä on muuten oikeasti varmasti henkisesti todella rankkaa aikaa Lewisille. Huomata olevansa kuolevainen. Noin nuorena vielä. Kun on paljon saanut, niin on niin paljon mistä pitää luopua, eikä se ole tuolla elämänkokemuksella helppoa. Luulen, että näemme ensi kaudella huomattavasti varmempiotteisen Lewisin. Tai heti, kun hän todella hyväksyy olevansa yksi muista hyvistä. Eikä yhtään enempää.
Ajatelkaa nyt, mies antoi suurimmissa osissa viime kauden kisoista pataan 2x maailmanmestarille ja lähes voitti heti mestaruuden. Sen täytyy ruokkia epärealistisia kuvitelmia omasta poikkeuksellisuudestaan. Vaikka se taiskin olla vaan älyttömän hyvä auto, ja Alonson vaikeudet tallin ja renkaiden kanssa, mikä sai miehen näyttämään jopa paremmalta kuin muut.
Alkaa raviohjastajaksi?Miguel sanoi:Voipi olla, että Hämäläinen tekee Toni Niemiset.
Opettelee v-tyylin ja ryhtyy kommentaattoriksi. :ahem:cccp sanoi:Alkaa raviohjastajaksi?
formulastara sanoi:livetimingissa kun kuskille tulee punaisella sektoriaika niin se tarkoittanee, että hän on ajanut kaikkein koviten kyseisen sektorin. vihreä on sitten taas oma nopein aika kyseisellä sektorilla ja valkoinen ei oma paras. se mitä tuloksiin lopussa jää on ainakin yleensä ollut niin, että nopeimmat sektoriajat jäävät tauluun livetimingissa vaikka ei olisi niitä samalla kierroksella ajanutkaan.gin sanoi:Mä oon aina luullu että jos se kuski on punasella niin ne sektoriajat on sen kuskin parhaan kierroksen sektorit voin olla väärässäkin.
QUOTE]
Olisikohan jollain faktaa tähän, kun näyttää olevan kahtalaista tietoa liikkeellä.
Kimi :thumbup: Massa näkee jo painajaisia.
näin ainakin mitä itse olen havainnut parin vuoden aikana
taas näitä itsestäänselvyyksiä, joita silti jaksetaan toistella joka viikonloppu.Vice sanoi:Asiahan on niin, että jos Massa olisi kellottanut harkkojen nopeimman ajan, se olisi ollut foorumiporukoiden mielestä PR:ää, mutta nyt kun Räikkönen teki sen, se ei ole... :doubtful: niinpä niin.