Barrichellon lähtölaskenta käynnistynyt

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Eihän Schumi tuossakaan kuitenkaan onnittele Barria
Niin, no rehellisesti sanottuna innostuisko joku tyyppi joka on voittanut kisoja ja MM kakkonen jos häntä onnitellaan kolmannesta tilasta? No ehkä tässä tilanteessa kun toi oli kauden eka balli Ferkulle.

Mutta yleensäkin niin voiskai se joku (esim. Kimi) loukkaantua kun Schumi onnittelee Kimiä kolmannesta tilasta, tuskimpa paljon Kimiä lohduttaa.

Barrihan oli toinen joka hävis kisan, paljonko siinä on onnittelemista?

Eli ei Schumilla oo mitään syytiä rueta kaikki onnittelemaan ja jokaisen puolesta pahoittelemaan. Voitosta näkyy Schumi onnittelevan ja johosta keskeyttämistä pahoittelevan. Ihan hyvä raja.

Aeuk

Well-known member
Joo, nyt kun alkoi tarkemmin miettimään -> jos Schumi olisi tuossa alkanut Barria onnittelemaan kolmostilasta, niin Barri olisi voinut ottaa sen v*ttuiluna ... jokseenkin koominen ajatus.

Felix

Well-known member
Oberfeldwebel sanoi:
Eli ei Schumilla oo mitään syytiä rueta kaikki onnittelemaan ja jokaisen puolesta pahoittelemaan. Voitosta näkyy Schumi onnittelevan ja johosta keskeyttämistä pahoittelevan. Ihan hyvä raja.
Mitäs Heidfelt voitti? Jännää että Schumi puhui vain palkintopallisijoituksesta eikä nimenomaan Rubenssin kolmossijasta(en tarkoita onnittelumielessä), liekkö sittenkään kaikki vielä ihan kunnossa Monacon jäljiltä?

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Oberfeldwebel sanoi:
Niin, no rehellisesti sanottuna innostuisko joku tyyppi joka on voittanut kisoja ja MM kakkonen jos häntä onnitellaan kolmannesta tilasta? No ehkä tässä tilanteessa kun toi oli kauden eka balli Ferkulle.
Jos tarkoitat ekaa palkintopallisijoitusta niin Barrichello oli kyllä toinen jo kauden ekassa kisassa.

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Joo kyllä täällä porukka vaikuttaa aika sekasin joskus olevan... :ahem: :p

Törni

Well-known member
Pitäisi perustaa joku fanitopiikki ja sen lisäksi "vihaan tuota kuljettajaa yli kaiken" topiikki. Pääsisivät kaikki estoitta purkamaan tuntojaan :p

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
ja onhan sinne Schumikin kertaalleen kivunnut. Tulkitsette noita Schumin sanomisia kuin piru raamattua kyllä.
Joo sattu pikku ajattelemattomuus, mutta eikös tuo lisää syytä olla onnittelematta Rubensia?
Ja Nick on Schumin maanmies, ehkä sen takia onnitteli häntä.

tsinivuo

Well-known member
Bobakki sanoi:
Toivottavasti formulakuskit ei tulkitse toistensa sanomisia yhtä yksityiskohtaisesti, vois olla varikolla kohtuullisen sietämätöntä.
Mutta meillä olisi kaksinverroin taas sitten hauskempaa. Saisi ykköset sitä kiiltokuvamaisuuttaan pois, kun kaikki olisi vihamiehiä keskenään. Näkyisi varmasti radalla. :D

Zanthic

Musta Lammas
Sijainti
Oulu
Bobakki sanoi:
... ja onhan sinne Schumikin kertaalleen kivunnut. Tulkitsette noita Schumin sanomisia kuin piru raamattua kyllä.
Juu, tiesin kyllä sen. En vain nähnyt sitä niin olennaiseksi että olisi tarvinnut mainita. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi ettei Barrichellon kolmas sija nyrrellä todellakaan ollut Ferrarin ensimmäinen palkintopallisijoitus tällä kaudella.

Minä ole mitään sanomisia tulkinnut, korjasin vain virheen. Mutta ei kai tuo minulle ollut edes osoitettu?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Zanthic sanoi:
Juu, tiesin kyllä sen. En vain nähnyt sitä niin olennaiseksi että olisi tarvinnut mainita. Tarkoitus oli vain tuoda ilmi ettei Barrichellon kolmas sija nyrrellä todellakaan ollut Ferrarin ensimmäinen palkintopallisijoitus tällä kaudella.

Minä ole mitään sanomisia tulkinnut, korjasin vain virheen. Mutta ei kai tuo minulle ollut edes osoitettu?
Niin ei kumpikaan oikeastaan sinulle ollut tarkoitettu, ensimmäinen oli vaan lisäys Oberfeldwebelille ja toista ennen olisi pitänyt painaa kaksi kertaa entteriä :)

patriot

Foorumin senaattori
Törnikin voisi rauhoittua! En jaksa millään lukea noita Ilmarilta kopioituja lauseita uudelleen ja uudelleen. Uusi levy kiitos!

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Schumi ei totellut
Brawnin määräystä

Turun Sanomat

HEIKKI KULTA

Tiistaina Italiassa ilmestyvä Auto Sprint -lehti nostatti lisää kohua Michael Schumacherin ja tallikaveri Rubens Barrichellon välirikkoon johtaneesta ohitustilanteesta Monacon kisan viimeisellä kierroksella.

Lehden mukaan Barrichellon kiukulle löytyy nyt luonnollisempi selitys, koska Ferrarin tekninen johtaja Ross Brawn oli antanut tallimääräyksen jäädyttää kuljettajien järjestys.

Schumacher oli useampaan otteeseen anonut Brawnin käskemään Barrichello antamaan hänelle tilaa, koska saksalainen katsoi olevansa niin paljon nopeampi.

Brawn ei tähän suostunut ja halusi varmistaa tallin pisteet ilman keskinäistä kilpailua.
Barrichello kohti BAR:ia

Sen verran Schumacherin temppu sattui Barrichelloon, että kuljettaja on kulissien takana tehnyt tunnusteluja mahdollisesta siirtymisestä BAR-Hondalle ensi kaudeksi. Erityisesti ideaa kannustaa BAR:in uusi urheilupäällikkö Gil de Ferran, joka on Barrichellon läheinen ystävä.

Ferrarin ja Sauberin liiton päättyminen tämän kauden jälkeen koskee myös Felipe Massaa. Ferrari on jo tarjonnut brasilialaista ensi kaudeksi Red Bullille moottorisopimuksen kylkiäisinä, mutta talli ei ole innostunut ajatuksesta.
Ei taida olla asiat, niin että Rubenin lähtölaskenta on alkanut Ferrarin puolelta?

Jospa mies on itse viimeinkin hoksannut, että parempi jatkaa hommia jossain muualla kuin Schumin apupoikana loppuun asti! Ruben on kuitenkin jo oikeastaan saavuttanut sen mitä Ferrarilla voi saavuttaa Schumin apupoikana, eli muutaman voiton ja kakkossijan mm-taulukossa, korkeammalle ei ole asiaa niin kauan ku Schumi ajaa, joten ehkä on parasta siirtyä BARille, tienaamaan ja taistelemaan vapaasti! ;)

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
lähde: Iltalehti
Barrichellollakaan ei tunnu olevan mitään avointa taistelua vastaan - päinvastoin. Vuosia apukuskina toimineella brassilla ei ole mitään hävittävää.

- Michael soitti minulle maanantaina (Monacon GP:n jälkeen), mutta se ei muuttanut mitään. Olen edelleen täysin eri mieltä hänen kanssaan. Meillä on ollut vuosien mittaan 3-4 samanlaista tilannetta, mutta olen aina suojannut hänen ajokaistansa. Enää en tee niin.
Mitenkähän pitkälle Ferrari antaa kuljettajiensa mennä tämän asian suhteen? Ja kumpikohan lopulta väistää?

Jotenkin luulen, että Rubenilla ei ole enää mitään hävittävää, jolloin Schumi saa luvan väistyä tai molemmat menevät pihalle! Taas luulen myös ettei Schumi tule väistämään, joten pihalle mennään jos sellainen tilanne eteen tulee!

Mielestäni Rubenin olisikin jo aika maksaa kalavelat Schumille ottamalla tällä kaudella kaikki irti mitä saa ja lähteä kiitämään Ferrarilta!

:ahem:

tsinivuo

Well-known member
Misa1 sanoi:
Mitenkähän pitkälle Ferrari antaa kuljettajiensa mennä tämän asian suhteen? Ja kumpikohan lopulta väistää?

Jotenkin luulen, että Rubenilla ei ole enää mitään hävittävää, jolloin Schumi saa luvan väistyä tai molemmat menevät pihalle! Taas luulen myös ettei Schumi tule väistämään, joten pihalle mennään jos sellainen tilanne eteen tulee!

Mielestäni Rubenin olisikin jo aika maksaa kalavelat Schumille ottamalla tällä kaudella kaikki irti mitä saa ja lähteä kiitämään Ferrarilta!

:ahem:
Jos Bari tilttaa 1A:n parisen kertaa pihalle, tai ei muuten suostu tallimääräyksiin, niin eiköhän ne varmista, että Barin auto skabailee jatkossa Minardien kanss, eikä pyöri sgumin jaloissa. .

WebSlave

Trackman
Oberfeldwebel sanoi:
Veikata en oikein osaa, Kovalainen ois kova.
Niinhän se olisi, mutta Ferrari ei ole palkannut kisakuskikseen f1-rookieta sitten vuoden 1970 (Clay Regazzoni). Nyt olisikin sopiva hetki omia huippulahjakkuus ennen kuin muut ehtivät. ;) Sitä ehtisi vuoden oppia talon tavoille ennen kuin Schumi lähtee.

Tai sitten Ferrari pitää kielitasapainon samana ja korvaa saksalaisen ja brassin saksalaisella ja brassilla. ;)

http://sportti.com/uutinen.asp?ID=71429