Ihan hyviä mietteitä. Jotain omituista tässä touhussa kuitenkin suomalaisittain on....Jepjep, samalla kaavalla edelleen. Suomalaisilla on jälleen tallikavereita enemmän bensaa. Hamiltonilla ja Massalla Q2:n aika huononi Q3:ssa n. 1,3 sekuntia, Kovalaisella ja Räikkösellä 1,7-1,8 sekuntia. :doubtful:
Saa nähdä sitten kuinka paljon enemmän sitä on, Räikkönen oli 1. ja 3. sektorilla suunnilleen yhtä nopea kuin Massa, kolmen kymmenyksen ero tuli pelkästään 2. sektorilla. :dunno:
Mahtaakohan Vetteli bensa riittää 1. pysähdyksen taktiikkaan? Taitaa odotella sadetta huomiselle.
Massa tosin teki suuria virheitä Q2, ajossaan niin siitä ei hirveän tarkkaa vertailua kannata ottaa.Jepjep, samalla kaavalla edelleen. Suomalaisilla on jälleen tallikavereita enemmän bensaa. Hamiltonilla ja Massalla Q2:n aika huononi Q3:ssa n. 1,3 sekuntia, Kovalaisella ja Räikkösellä 1,7-1,8 sekuntia. :doubtful:
Saa nähdä sitten kuinka paljon enemmän sitä on, Räikkönen oli 1. ja 3. sektorilla suunnilleen yhtä nopea kuin Massa, kolmen kymmenyksen ero tuli pelkästään 2. sektorilla. :dunno:
Mahtaakohan Vetteli bensa riittää 1. pysähdyksen taktiikkaan? Taitaa odotella sadetta huomiselle.
Ei kestä muut Ferrareiden ja Mäkkien vauhdissa. Ainut mikä voi sekoittaa pakkaa on sade.Vähän kyllä taas pelottaa että Räikkösellä tulee tutun mitätön lähtö, jää bemarin taakse jonka ohittaa ensimmäisten varikkokäyntien aikana, lopullinen sijoitus neljäs, Räikköselle nopein kierros neljä kierrosta ennen maalia.
Saatko vielä perusteltua tuon jotenkin?Aikojen perusteella uskaltaisin väittää Kimillä olevan vähemmän löpöä kun Massalla. Huomenna Massa voittoon, Kimi ja Heikki pallille!
Ellet ole pistänyt huomioon, nykyään Ferrarin ja McLarenin on lähes mahdotonta ohittaa toisiaan, koska ovat nopeudessa niin tasoissa. Tuskin huomenna nähdään neljän kärjen osalta ainuttakaa, ohitusta, jos lähtöä ei lasketa.Tolla radalla voi jopa ohittaa ja sen Kimi osaa, täällä nyt vaan on jo aika monella kirves kaivossa. Hamilton ja Massan kolaroivat ekassa ja sitten on "stairway to heaven".
No itse asiassa Kimillä on kaksi kierrosta enemmän llöpöä, koska sai valita bensat Q2:n voiton ansiosta. Mut se ei välttämättä auta, kun Heikki pörrää edellä kenties yhtä painavalla autolla.Saatko vielä perusteltua tuon jotenkin?
Mistäs ihmiset tuon Massan raskaamman kuorman repäisee. Q2:sen perusteella veikkaisin Massalla ja Hamilla olevan suurinpiirtein sama taktiikkaa. Sitten Heikki ja Kimi.