Trullinkaasu
Well-known member
MASSA VOITTI! Tuomaristo kertoi.
Mistä tapauksesta sinä puhut? Shikaanin oikaisun jälkeen Lewis jättäytyi Kimin taakse, kuten kuuluukin.Hamilton oikaisi kurvista ( itse valitsemallaan ajolinjalla/vauhdilla ) eikä sen jälkeen antanut asianmukaisesti korjaavaa elettä
Näköjään joku ennätti edellemtv3 sanoi:Tuomaristo nosti Massan Belgian GP:n voittajaksi
07.09.2008 19:09
Ferrarin Felipe Massa on tuomariston päätöksellä nostettu formula ykkösten Belgian GP:n voittajaksi.
En tiedä oliko mulla silmät killissä mutta tämä jättäytyminen tapahtui about 150-200m ennen seuraavaa kurvia...Mistä tapauksesta sinä puhut? Shikaanin oikaisun jälkeen Lewis jättäytyi Kimin taakse, kuten kuuluukin.
Nii teki vaan hyötyi siitä kun jäi suoraan Kimin imuun. Vastaava tapaus oli muutama vuosi takaperin jossa toimittiin samalla tavalla. Tai se tapahtui aiemmassa vaiheessa kisaa ja ohittanut kuski määrättiin sen kuskin taakse kenet ohitti. Meniköhän tarpeeksi sekavasti. Se on sitten toinen juttu pakottiko Kimi Hamiltonin oikaisuun.Mistä tapauksesta sinä puhut? Shikaanin oikaisun jälkeen Lewis jättäytyi Kimin taakse, kuten kuuluukin.
Jaa, moon ollu kyllä ihan siinä uskossa että sinä toivot Hamiltonille mestaruutta. Tuo varmaan löytyy Searchillakin jos vaan jaksais etsiä.Olen itsekin todennut, etten ole Kimifani enkä erityisemmin toivo Ferrarille menestystä, mutta ei se minusta Hamiltonfania vielä tee. Olen lähinnä Nick-fani, jos minua yleensä voi faniksi kutsua.
Hamiltonia ei hylätty. Hän sai 25s aikarangaistuksen ja sijoittui toiseksi.Hamiltonin suoritus ja sijoitus hylättiin kokonaan. Onpa ikävä juttu ja niin paljon kun hän hyppeli.
Mutta oikaisi eikä sen jälkeen saa heti ohitaa vaikka päästi ohi. ... penaltia seuras...Mistä tapauksesta sinä puhut? Shikaanin oikaisun jälkeen Lewis jättäytyi Kimin taakse, kuten kuuluukin.