Örfil
Guest
Sitä on pakko joskus tehdä valintoja elämässä, joskus tuskaisiakin :ahem:
Kas. Taas yksi joka haluaa kottikärryjä bepaan.BB on täydellistä paskaa, en ymmärrä miksi kukaan viitsii sitä katsoa.
Näinpä. Ihan samanlaista roskaa kuin kaikki muukin mitä tv:stä tulee, mutta tätä on vaikeampi välttää vaikka pistäisi telkun kiinni.Ei siinä itse ohjelmassa sinänsä mitään kun sen voi jättää katsomatta. Mutta kun joka toisessa lehdessä setvitään että kuka teki mitä ja kenen kanssa ja kuinka kovassa humalassa niin ymmärtäähän sen että voi alkaa keittää. Sama homma "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelman suhteen ja itse asiassa kaikkien sellaisten ohjelmien suhteen, joista lehtien on pakko raportoida jokainen rapsahdus kun se kiinnostaa ihmisiä niin kovin.
Onko noita BB-uutisia muissakin kuin iltapäivälehdissä? Iltapäivälehtien taso nyt on muutenkin mitä on, joten jos niitä erehtyy lukemaan, niin ärsyyntyminen lie osittain itse aiheutettua. Hesarin verkkosivuilla on toisinaan tullut myöskin noita BB-uutisia vastaan, mutta ei mielestäni mitenkään häiritsevissä määrin (kunhan ei vilkuile sinne viihdeuutisosastolle).Ei siinä itse ohjelmassa sinänsä mitään kun sen voi jättää katsomatta. Mutta kun joka toisessa lehdessä setvitään että kuka teki mitä ja kenen kanssa ja kuinka kovassa humalassa niin ymmärtäähän sen että voi alkaa keittää. Sama homma "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelman suhteen ja itse asiassa kaikkien sellaisten ohjelmien suhteen, joista lehtien on pakko raportoida jokainen rapsahdus kun se kiinnostaa ihmisiä niin kovin.
Ei niitä onneksi paljoa taida olla. Sitten myöhemmin on aikakauspaskalehdissä juttua kun joku bb-tähti hankkii dd-silikonit tai on liikkunut jossain kännissä. Mua noi ei häiritse, mutta helppo on kuvitella että joitain ihmisiä närpee.Onko noita BB-uutisia muissakin kuin iltapäivälehdissä? Iltapäivälehtien taso nyt on muutenkin mitä on, joten jos niitä erehtyy lukemaan, niin ärsyyntyminen lie osittain itse aiheutettua. Hesarin verkkosivuilla on toisinaan tullut myöskin noita BB-uutisia vastaan, mutta ei mielestäni mitenkään häiritsevissä määrin (kunhan ei vilkuile sinne viihdeuutisosastolle).