Big Brother on

MIelipiteeni BB:stä

• Äänestäjiä yhteensä
    48

Örfil

Guest
Sitä on pakko joskus tehdä valintoja elämässä, joskus tuskaisiakin :ahem:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Hetkinen.. Joku on ottanut kuvan kivilastissa olevista kottikärryistä? Ja vielä yöllä? :doubtful:

edit: vai oliko se Raaserin kuva juurikin tätä toikkia varten?

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Vapaaehtoisesti en ottaisi turpaani, mutta jos vaihtoehtona olisi Big Brotherin seuraaminen esim. täyden viikonkin ajan, niin homma menisi uudelleen harkintaan.

Parisen koostetta ohjelmasta parhailla (heteroseksuaalisilla) akteilla varustettuna voisi toki tarkistaa ilman turpakäräjiä. Vai onko tuolla tarjolla muuta kuin heiluvia peittoja ja suihkussa käyntiä?

WebSlave

Trackman
Kysehän on pitkälti siitä mitä Big Brotherista katsoo/näkee/hakee. Konsepti siitä, että suljetaan joukko toisilleen ennestään tuntemattomia ihmisiä samaan tilaan ja heitä ohjaa näennäisesti varsin mielivaltainen "ylivaltias" on sinällään mielenkiintoinen. Vähän kuin armeija, paitsi että armeijasta pääsee lomille ja sieltä voi soittaa "ulos". ;)

Se miten henkilöt asian käsittelevät ja miten keskinäiset sosiaaliset suhteet kehittyvät on mielenkiintoista, koska kuten monessa muussakin viihdeohjelmassa katsoja ryhtyy pohtimaan miten itse toimisi vastaavassa tilanteessa. Kiinnostaisi itseänikin, ellei siellä olisi kameroita.

Media tietysti repii aiheesta mahdollisimman sensaatiomaiset otsikot, ja isoveljen toimet myös tarkoituksellisesti ovat tätä ruokkivia. Tietenkin, koska katsojat tuovat mainostajia ja mainostajat tuovat rahaa. Ja mitä on tullut kommentteja nähtyä (erityisesti niitä etsimättä), osa katsojista nimenomaan haluaa nähdä henkilöiden itsenöyryytystä (paljaan pinnan ohella tietenkin). Kicksinsä kullakin, mutta minun kiinnostukseni ei kohdistu noihin.

Kyseessä on kilpailu ja olennaistahan silloin on kilpailussa pärjääminen. Kunhan varsinaiset tehtävät alkavat (jotka valitettavasti ovat tällä kaudella olleet vähissä), niin formaatin mielenkiintokin nousee. No, ainakin niille, jotka eivät ensisijaisesti halua katsella känniörveltämistä ja peiton alla pelmuamista.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Pataan vaan. :eek: Entä saako antaa takaisin turpiin?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Skeidaa. Tuo on jo nähty. Tarvittaisiin rankkoja uudistuksia että meikäläinen jaksaisi enään katsoa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
BB on täydellistä paskaa, en ymmärrä miksi kukaan viitsii sitä katsoa.

Lunssila

Well-known member
Paremman puuttessa menee. Jos on jotain tärkeämpää asiaa meneillään BB:n lähetysaikaan menossa, niin aika helposti tulee skipattua eikä edes harmita.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ei siinä itse ohjelmassa sinänsä mitään kun sen voi jättää katsomatta. Mutta kun joka toisessa lehdessä setvitään että kuka teki mitä ja kenen kanssa ja kuinka kovassa humalassa niin ymmärtäähän sen että voi alkaa keittää. Sama homma "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelman suhteen ja itse asiassa kaikkien sellaisten ohjelmien suhteen, joista lehtien on pakko raportoida jokainen rapsahdus kun se kiinnostaa ihmisiä niin kovin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Ei siinä itse ohjelmassa sinänsä mitään kun sen voi jättää katsomatta. Mutta kun joka toisessa lehdessä setvitään että kuka teki mitä ja kenen kanssa ja kuinka kovassa humalassa niin ymmärtäähän sen että voi alkaa keittää. Sama homma "Tanssii tähtien kanssa" -ohjelman suhteen ja itse asiassa kaikkien sellaisten ohjelmien suhteen, joista lehtien on pakko raportoida jokainen rapsahdus kun se kiinnostaa ihmisiä niin kovin.
Näinpä. Ihan samanlaista roskaa kuin kaikki muukin mitä tv:stä tulee, mutta tätä on vaikeampi välttää vaikka pistäisi telkun kiinni.

SamiJ

Well-known member
Onko noita BB-uutisia muissakin kuin iltapäivälehdissä? Iltapäivälehtien taso nyt on muutenkin mitä on, joten jos niitä erehtyy lukemaan, niin ärsyyntyminen lie osittain itse aiheutettua. :p Hesarin verkkosivuilla on toisinaan tullut myöskin noita BB-uutisia vastaan, mutta ei mielestäni mitenkään häiritsevissä määrin (kunhan ei vilkuile sinne viihdeuutisosastolle).

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onko noita BB-uutisia muissakin kuin iltapäivälehdissä? Iltapäivälehtien taso nyt on muutenkin mitä on, joten jos niitä erehtyy lukemaan, niin ärsyyntyminen lie osittain itse aiheutettua. :p Hesarin verkkosivuilla on toisinaan tullut myöskin noita BB-uutisia vastaan, mutta ei mielestäni mitenkään häiritsevissä määrin (kunhan ei vilkuile sinne viihdeuutisosastolle).
Ei niitä onneksi paljoa taida olla. Sitten myöhemmin on aikakauspaskalehdissä juttua kun joku bb-tähti hankkii dd-silikonit tai on liikkunut jossain kännissä. Mua noi ei häiritse, mutta helppo on kuvitella että joitain ihmisiä närpee.