Boss-tason dokailua invavessassa

  • Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4848
Sijainti
Vantaa
Sillai aikuisten oikeesti, en mä tuosta ole lainkaan varma. Useamman kerran kun Joni on typeryyksiään tänne postaillut ja mä olen kommentoinut sitä Jonin viestiä lainattuna, niin Jonilta on tullut privaa, jossa vaatinut lainatun viestin poistamista. Perusteluna tuolle vaatimukselle on ollut se, että on itse editoinut alkuperäistä viestiään. Mun käsittääkseni Joni on vastaavia vaatimuksia privalla myös muille forumisteille esittänyt. Itse en ole tuohon editointi-/deletointipelleilyyn lähtenyt muutama varmaan on.
Sain tänään tekstarin, jossa Joni pyysi minua editoimaan syömiskuvan pois syömistoikista. En meinaa lähteä tuohon editointiin, vaan annan moderaattoreiden päättää onko viestini asiaton.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Sain tänään tekstarin, jossa Joni pyysi minua editoimaan syömiskuvan pois syömistoikista. En meinaa lähteä tuohon editointiin, vaan annan moderaattoreiden päättää onko viestini asiaton.
Liekö ajattelevan että kun on toikin perustanut niin voi sitten siinä topikissa jaella käskyjä.... :rolleyes:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16900
Jospa pitkän tauon jälkeen tänä vuonna vähän laatutason dokausta vois taas yhen nuoren naikkosen kanssa halus kovasti. xD
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Jospa pitkän tauon jälkeen tänä vuonna vähän laatutason dokausta vois taas yhen nuoren naikkosen kanssa halus kovasti. xD
Hyvä ettet ihan joka vuosi dokaa. Koskas edellinen ilmoitus olikaan? Kerro toki sitten vielä toteutuiko tämä laatutason dokaus naisen kanssa vai oliko vain päiväunia 😊
 
Ylös