Super Saloon luokan osalta tulokset löytyvät osoitteesta:ettelbruck:
EMA löytyy MUTilta mutta mistäs löytyy muiden lähtöjen tulokset?
Tero Kiviniemi:
Originally posted by ettelbruck:
[qb](Dale:lle tiedoksi myös, että Yli-Kiikkakin kiersi rataa
Olen varmaan sitten sokea. Katsoin äsken tuloksiakin http://www.sci.fi/~mut/ eikä pistä nimi silmään ja ilmeisesti olen vieläkin sokea. Vai mikä lienee vikana.?
Nim. Yleensä käynti optikolla riittää.
Dale:
Ei syytä huoleen, et ole sokea. Yli-Kiikkaa ei löydy virallisten sessioiden tuloksista. Ensimmäisessä viestissäsi totesit:Tero Kiviniemi:
Originally posted by ettelbruck:
[qb](Dale:lle tiedoksi myös, että Yli-Kiikkakin kiersi rataa
Olen varmaan sitten sokea. Katsoin äsken tuloksiakin http://www.sci.fi/~mut/ eikä pistä nimi silmään ja ilmeisesti olen vieläkin sokea. Vai mikä lienee vikana.?
Nim. Yleensä käynti optikolla riittää.
Tosimiehethän olivat paikalla jo perjantaina. Yli-Kiikka testasi perjantaina ja oli radalla useampaan otteeseen. Kävi vain niin ikävästi, että kytkiakseli ei kestänyt kyytiä ja syntyneiden vaurioiden korjaaminen ei onnistunut enää lauantaille.Yli-Kiikkaa ei ole ikinä kisapaikalla näkynyt vaikka ilmottautunut on joten tuskin tulee nytkään
Eli hän oli kisapaikalla, kiersi rataa, mutta ei pystynyt enää osallistumaan kilpailun virallisesti kellotetuihin sessioihin.
Tero
Petterin ensimmäisen erän ongelmat liittyivät moottorin painepuolen putken irtoamiseen.Petsku:
Ainut jolla tuntui olevan pikkusia huolia sunnuntaina näytti olevan Linströn jota Dale yritti nostaa voittajaksi. Ratatuomaripisteeseen näytti ainakin siltä että siitä audista olisi ollut laatikko sökönä, mutta se oli täys arvaus.
Eli siis jälleen kerran sama ongelma kuin viime vuonnakin. Bemarihan oli paikalla muistaakseni Motoparkissa, mutta silloinkin petti kytkinakseli ja leikki jäi vapaisiin harjoituksiin. Enemmän ihmetyttää missä mahtoi luuhata mersumies Mikkola. Omilla nettisivuillaan olevassa kalenterissa tuo Jurvan kisa olis kyllä merkittynä kalenteriin.Tero Kiviniemi:
Ei syytä huoleen, et ole sokea. Yli-Kiikkaa ei löydy virallisten sessioiden tuloksista. Ensimmäisessä viestissäsi totesit
Tosimiehethän olivat paikalla jo perjantaina. Yli-Kiikka testasi perjantaina ja oli radalla useampaan otteeseen. Kävi vain niin ikävästi, että kytkiakseli ei kestänyt kyytiä ja syntyneiden vaurioiden korjaaminen ei onnistunut enää lauantaille.
Eli hän oli kisapaikalla, kiersi rataa, mutta ei pystynyt enää osallistumaan kilpailun virallisesti kellotetuihin sessioihin.
Tero
Don Vitolla taitaa olla asenneongelma S2K autoja kohtaan niinkuin minulla SS häkkyröitä jotka taasen loistivat vikojensa kanssa viime viikonloppuna. Taputukset Kallelle, ei ihmeellisistä ajosuorituksista, vaan kaluston toimimisesta!!Olli Haapalainen:
Don Vitolle
Mainitsit että S2K autot luvattoman hitaita ja olet muutenkin aina arvostelemassa niitä kovasti.
Hienoa jos löytyy kiinnostusta sprinttejäkin kohtaan. Ilmoittele vaikka sivuillasi jos sopiva kisa löytyy. Muun hienon ja näyttävän kaluston ohella ferrari on taas hyvä syy raahautua paikalle.Esa Schroderus:
Kyllä Ferrari radalla vielä tänä kesänä nähdään, myös asfalttisprinttien kalenteria on tutkiskeltu...
Ehkäpä noiden SuperProduction sääntöjen myötä on S2K:n kierrosajoista tippunut muutama sekunti pois..... Ja myönnän toki, että ainakin alustageometrian osalta SS:lla olisi ollut paljon opittavaa S2K:n kauppakasseista, mutta noin kokonaisuutena S2K kuuluu samaan kategoriaan kuin (rata-autoilun osalta) edesmennyt pikku-N eli EVVK.Olli Haapalainen:
Don Vitolle
Mainitsit että S2K autot luvattoman hitaita ja olet muutenkin aina arvostelemassa niitä kovasti. Muistat myös aina mainita kuinka nopeita ja hienoja super saloon autot ovat. Katsoin Jurvan aika-ajo tuloksia ja totesin että Esim Sarlinin ja viime vuoden S2K aika-ajo aikojen ero oli noin 3.8 sekuntia (1,12.8 / 1,16.6). Viime vuoden S2K aika-ajot ajettiin erittäin kuumalla säällä, joka hidastaa vauhtia jopa sekunnin / kierros. Tänä vuonna vauhdit kasvaneet muutenkin viime vuodesta (kauden ensitesteissä menty jo 1,16.2 käytetyillä renkailla), joten uskon että ero pienenee johonkin 2.? sekuntiin. Joten ei se ero "vakion kauppakassin" ja täysiverisen kilpa-auton välillä kierrosajoissa niin kauhean suuri ole.
Terveisin
Olli
Sitten niistäkin hyvistä kilpa-autoista tulisi niitä radan varteen leviäviä "projekteja".Don Vito:
Toki S2K-hylsyistäkin saisi ihan kivoja pelejä. Kunnon levitykset lokasuojiin, jotta alle saadaan riittävän leveää rengasta, neliveto (tai ainakin takaveto), reilut siivet ja koneesta ulos 500 - 700 hepoa turbon yms. kilkkeiden avulla niin a-vot. Sitten ne ei enää näyttäis ja muutoinkin vaikuttais satunnaisilta kauppakasseilta.
Joo Ollin kanssa täytyy tässä asiassa olla suht samaa mieltä kun Mikon 2000 ajetut 1.09,XXX ajat ovat Jurvan enkkoja autolle jossa ovet.Olli Haapalainen:
Don Vitolle
Mainitsit että S2K autot luvattoman hitaita ja olet muutenkin aina arvostelemassa niitä kovasti. Muistat myös aina mainita kuinka nopeita ja hienoja super saloon autot ovat. Katsoin Jurvan aika-ajo tuloksia ja totesin että Esim Sarlinin ja viime vuoden S2K aika-ajo aikojen ero oli noin 3.8 sekuntia (1,12.8 / 1,16.6). Viime vuoden S2K aika-ajot ajettiin erittäin kuumalla säällä, joka hidastaa vauhtia jopa sekunnin / kierros. Tänä vuonna vauhdit kasvaneet muutenkin viime vuodesta (kauden ensitesteissä menty jo 1,16.2 käytetyillä renkailla), joten uskon että ero pienenee johonkin 2.? sekuntiin. Joten ei se ero "vakion kauppakassin" ja täysiverisen kilpa-auton välillä kierrosajoissa niin kauhean suuri ole.
Terveisin
Olli