Bottas ja Kick Sauber

Olisitko toivonut Bottaksen jatkoa Kick Sauberilla?

• Kyllä vaan!

• Ei helkatissa!

• Ihan sama ja vaarinhousut

Tulokset nähtävillä äänestämisen jälkeen.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Itse salaa toivoin, ettei Bottaan tarvitsisi enää rämpiä tuolla kuratallissa (ja Binotton tulo vielä vahvisti tätä) ja voisi tehdä jotain muuta. Toki jossakin laadukkaammassa tallissa paikka olisi ollut "ihan kiva".

Bukko

Voorumisti
Mielenkiintoista nähdä minkälaista kannustusta Bottaan syrjäyttänyt Hulkenberi saa ensi kaudella kurvaillessaan joukon jatkona.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Mielenkiintoista nähdä minkälaista kannustusta Bottaan syrjäyttänyt Hulkenberi saa ensi kaudella kurvaillessaan joukon jatkona.
Uskoisin, että molemmat kuskit on aika suurennuslasin sen suhteen, jatkuuko ura ykkösissä. Bortoletolle tosi tiukka paikka. Nyt olisi näytettävä kynnet.

Davros

Well-known member
Mitään lisäarvoa se ei minulle tuo, jos onnettomalla autolla kurvailee kuski jolla sattuu Suomen passi olemaan. Tällä kaudella on yhden käden sormilla laskettavissa ne kisat, joissa olen oikeastaan edes Sauberin olemassaoloa mitenkään noteerannut.

Tykkään Bottaksesta. Seuraisin häntä mielelläni jossain toisessa sarjassa. Kun puhutaan kuskista, joka on jo hienon uran F1:ssä ajanut, niin tällainen kärvistely gridin perällä on minulle lähinnä inhottavaa seurattavaa.