Raportoikaa vaan tapahtumia ja tilannetta ajankuluksenne jos mielitte, itse en ainakaan TV:n ääreen pääse nyt.Kohta alkaa toiset sessiot, täällä vain on hiljaistaKakkosharjoituksiin nyt kuulemma 20% mahdollisuudet sateeseen.
Raportoikaa vaan tapahtumia ja tilannetta ajankuluksenne jos mielitte, itse en ainakaan TV:n ääreen pääse nyt.
Epäilen edelleen, että kyse on enemmän laitteistosta. Itse kun en ole moista ongelmaa havainnut tavallisella stereotelkkarilla.Asia on niin, että kun puheen taso on sopiva, niin kajarit huutaa täydellä teholla taustalla kulkevien formuloiden äänestä. Ei näin(kään).
Epäilen edelleen, että kyse on enemmän laitteistosta. Itse kun en ole moista ongelmaa havainnut tavallisella stereotelkkarilla.
Makuasia, tottakai. Itse säädän volyymin kokonaistason mukaan - yleensä pidän tv:täni aika hiljaisella - ja saan silti ihan hyvin selostuksesta selvää. Juuri nyt en pysty MAXin lähetystä tarkistamaan, mutta näin siis aiemman kokemuksen mukaan.Ehkä olen vaan liian ronkeli sitten.
Kaikki on varmaankin yhtä mieltä tästä asiasta,WE SALUTE DAVID COULTHARD!:alppu:
Kyllähän tässä Davidia tulee ikävä, mutta eniten itseäni pelottaa se että onko tämä sitten Rubinhon viimeinen GP :frown:
Kyllä Kimi sieltä varmasti tulee :thumbup:
Periaatteessa kyllä, sillä vaikka McLaren losahtaisi viimeiselle kierrokselle ei Massalle ole väliä onko 1 vai 2.No jos Kimi on kärjessä viimeisillä kierroksilla ja Hamilton turvallisesti siellä viiden joukossa niin eiköhän Kimin anneta voittaa, näin ainakin luulisi.