retypeNick
Iltalehti kunniaan
Joo, joku vois mennä lopettaan niiden sadetanssit pikkuhiljaa.Pitkittääkö brassit tätä hommaa,kun Rubens on niin huonoilla sijalla?
Joo, joku vois mennä lopettaan niiden sadetanssit pikkuhiljaa.Pitkittääkö brassit tätä hommaa,kun Rubens on niin huonoilla sijalla?
Taitavat odottaa, että Kimin promilleraja laskee.Pitkittääkö brassit tätä hommaa,kun Rubens on niin huonoilla sijalla?
Loppu jutut jo siinä tokan punaisen lipun kohdalla kun puhuttin jo eri lajeista ja ralleista.MAXin pojat ottivat sitten tauon pelistä. Tais loppua pojilta jutut?
Kyllä itse ainakin meinaan tuon tallentaa, kun tässä harmittavasti hieman myöhästyin.Valvomisen arvoinen juttu osa 51746.
Kyllä nykysin jo Discoverylläkin on Gigantin mainoksia yms. Joka on kyllä paljon järkevämpää kuin se typerä omien ohjelmien mainostus.Mä en muutenkaan tajua tota MAXin ostokanavameininkiä, ja silti katsotaan mainoksia joka välissä. Siis mainoksia mainoksia. Et sä Discoverylta mitään mainoksia löydä, ne on tiedotteita omista ohjelmista.
Sais tulla kyllönen selostaan aina kun tulee punainen lippu..Täytyy myöntää, että tässä ihan alkaa harmittaa, että Kyllöstä ei normaalisti kuulla suorana. Kyllösen kanssa punainen lippukin on yhtä viihdyttävää, kuin jos aika-ajoja ajettaisiin normaalisti.
:ahem:Täytyy myöntää, että tässä ihan alkaa harmittaa, että Kyllöstä ei normaalisti kuulla suorana. Kyllösen kanssa punainen lippukin on yhtä viihdyttävää, kuin jos aika-ajoja ajettaisiin normaalisti.
Aika lailla loistava idea, ei muuta kuin palautetta pistämään. :alppu:Sais tulla kyllönen selostaan aina kun tulee punainen lippu..
What oikeasti? Mä en ole koskaan nähnyt mitään mainoksia. Ainakaan Welhon verkosta... katselen siis Historya, History HD, Discovery, Discovery Sciene, Discovery HD... + muita maksukanavia.Kyllä nykysin jo Discoverylläkin on Gigantin mainoksia yms. Joka on kyllä paljon järkevämpää kuin se typerä omien ohjelmien mainostus.
Kyllösen suuret jutut jatkuu: Pokaali on ympäristöystävällinen.