Kimin kannalta pitää toivoa, että Verstappen ei kuitenkaan vie Kimiä mukanaan mikäli päättää täräyttää autonsa seinään.On Ricciardo hyvä sateella. Maxista en tiedä... veikkaan, että ajaa seinään liian optimismistisena eka kierroksella.
Toiveesi ei toteutunut, koska kisaan lähdetään turva-auton takaa.Nyt ollaan monesta suusta kuultu ainakin 80/20 prosentilla, että paikaltaan halutaan lähteä. Nikiltä vielä hyvät perustelut päälle.
Toivottavasti nyt ei lähdetä turva-auton takaa.
Nähtävästi lähdetään, prkl.Nyt ollaan monesta suusta kuultu ainakin 80/20 prosentilla, että paikaltaan halutaan lähteä. Nikiltä vielä hyvät perustelut päälle.
Toivottavasti nyt ei lähdetä turva-auton takaa.
... ainakaan tämän palstan kautta.Minä olen kyllä aika lailla Brundlen linjoilla tässä että noiden 22 miehen pitäisi olla maailman parhaita kilpa-ajajia, ja auton kaasupoljin toimii kaikilla molempiin suuntiin, joten antakaa niiden ajaa kilpaa! Mutta turhapa tuolle Whitingille on kenenkään yrittää järkeä puhua.
Näin tulee myös tapahtumaan ensi vuonna. Olisi saanut tämä sääntö alkaa jo tänä vuonna kesken kauden.Eikö tällaisessa tilanteessa olisi järkevä ajaa esimerkiksi 3-5 kierrosta turva-auton takana, jonka jälkeen standing start?
Kaikkein turvallisin ja kilpailullisin tapa?
Tuskin sentään tuntia ajetaan turva-auton takana, vaan 5-10 kierrosta ainoastaan.Eikö Charlie voisi jäädä jo eläkkeelle? Nämä vanhan miehen päätökset ovat aivan päättömiä ja munattomia. Hän ei varmaan uskalla, mutta puolta nuoremmat kuljettajat ovat eri asia.
Varmaan eka tunti vedellään sc:n takana, kun odotellaan sateen loppumista.