Brasilian GP 2016 kilpailu; ennakko ja liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7200
Kisan alkua päätettiin sitten viivästyttää 10 minuutilla ja nyt voidaan vain toivoa, että kisaa ei viivytetä loputtomiin jotta jossakin vaiheessa päästäisiin ajamaan.
 

ferrarkimir

Well-known member
Liittynyt
5.3.2009
Viestit
1519
Ihan hyvä että siirtävät, niin ei mene kisakierrokset hukkaan. Toki jos liian pitkään, niin iskee jo pimeyskin vastaan ja toivottavasti nyt ei tule mitään kahden tunnin siirtosessiota, jossa ilmoitetaan kymmenen minuutin välein uutta siirtoa.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Minä veikkaan että voittotaistelu käydään Ricciardon ja Hamiltonin välillä. Kimillä ei varmaan hirveästi saumaa niihin kinkereihin jos ei jotain ihan ihmeellistä tapahdu, mikä toki on aina sekin mahdollista tuollaisessa kelissä. Minä pahoin pelkään että viimeiseen kisaan lähdetään melko tasoissa kärkikaksikon suhteen.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7200
On Ricciardo hyvä sateella. Maxista en tiedä... veikkaan, että ajaa seinään liian optimismistisena eka kierroksella.
Kimin kannalta pitää toivoa, että Verstappen ei kuitenkaan vie Kimiä mukanaan mikäli päättää täräyttää autonsa seinään.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Verstappenin autonkäsittely ja hallinta on huippuluokkaa, ja Bullin auton varmaan paras sateella, joten sikäli voisi kuvitella että Maxikin olisi vahvoilla. Mutta toinen kysymys on että riittääkö maltti noissa olosuhteissa. Minä veikkaan että ei.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
980
Nyt ollaan monesta suusta kuultu ainakin 80/20 prosentilla, että paikaltaan halutaan lähteä. Nikiltä vielä hyvät perustelut päälle.

Toivottavasti nyt ei lähdetä turva-auton takaa.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7200
Nyt ollaan monesta suusta kuultu ainakin 80/20 prosentilla, että paikaltaan halutaan lähteä. Nikiltä vielä hyvät perustelut päälle.

Toivottavasti nyt ei lähdetä turva-auton takaa.
Toiveesi ei toteutunut, koska kisaan lähdetään turva-auton takaa.
 

Kenda

Well-known member
Liittynyt
11.10.2015
Viestit
2702
Sijainti
Penkalla
Nyt ollaan monesta suusta kuultu ainakin 80/20 prosentilla, että paikaltaan halutaan lähteä. Nikiltä vielä hyvät perustelut päälle.

Toivottavasti nyt ei lähdetä turva-auton takaa.
Nähtävästi lähdetään, prkl.
 

Vilkku

Not member anymore
Liittynyt
26.1.2005
Viestit
1293
No, niin, turva-auton takaa lähdetää. Hyvä juttu, niin ei arvota ajamaan lähtöä kauempaa.
 

911T

Member
Liittynyt
12.11.2016
Viestit
5
Toivottavasti Kimi on tällä kertaa hereillä turva-auton takaa lähdettäessä.
 

Masza

Well-known member
Liittynyt
11.9.2012
Viestit
2100
Sijainti
Täällä
Eikö Charlie voisi jäädä jo eläkkeelle? Nämä vanhan miehen päätökset ovat aivan päättömiä ja munattomia. Hän ei varmaan uskalla, mutta puolta nuoremmat kuljettajat ovat eri asia.

Varmaan eka tunti vedellään sc:n takana, kun odotellaan sateen loppumista.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Minä olen kyllä aika lailla Brundlen linjoilla tässä että noiden 22 miehen pitäisi olla maailman parhaita kilpa-ajajia, ja auton kaasupoljin toimii kaikilla molempiin suuntiin, joten antakaa niiden ajaa kilpaa! Mutta turhapa tuolle Whitingille on kenenkään yrittää järkeä puhua.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
980
Eikö tällaisessa tilanteessa olisi järkevä ajaa esimerkiksi 3-5 kierrosta turva-auton takana, jonka jälkeen standing start?

Kaikkein turvallisin ja kilpailullisin tapa?
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Taas Hamiltonia suositaan :thumbfh: Paljon vähemmän riskialtis startti hänen kannaltaan verrattuna siihen että lähdettäisiin normaalisti ruudukosta.
 

Froilan Gonzales

Well-known member
Liittynyt
21.7.2008
Viestit
897
Minä olen kyllä aika lailla Brundlen linjoilla tässä että noiden 22 miehen pitäisi olla maailman parhaita kilpa-ajajia, ja auton kaasupoljin toimii kaikilla molempiin suuntiin, joten antakaa niiden ajaa kilpaa! Mutta turhapa tuolle Whitingille on kenenkään yrittää järkeä puhua.
... ainakaan tämän palstan kautta.
 

ferrarkimir

Well-known member
Liittynyt
5.3.2009
Viestit
1519
Eikö tällaisessa tilanteessa olisi järkevä ajaa esimerkiksi 3-5 kierrosta turva-auton takana, jonka jälkeen standing start?

Kaikkein turvallisin ja kilpailullisin tapa?
Näin tulee myös tapahtumaan ensi vuonna. Olisi saanut tämä sääntö alkaa jo tänä vuonna kesken kauden.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7200
Eikö Charlie voisi jäädä jo eläkkeelle? Nämä vanhan miehen päätökset ovat aivan päättömiä ja munattomia. Hän ei varmaan uskalla, mutta puolta nuoremmat kuljettajat ovat eri asia.

Varmaan eka tunti vedellään sc:n takana, kun odotellaan sateen loppumista.
Tuskin sentään tuntia ajetaan turva-auton takana, vaan 5-10 kierrosta ainoastaan.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös