Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.Timppa78 sanoi:JEEE!!! Hyvä Kimi! Äijä meni ja voitti kaikki :thumbup: ...Tokana olija Hamiltton jäi +35.582
Harmi ku Massan takarengas pomahti!:jaska: :thumbup:
tai jos se vaan osaa autoa sillee ettei polttoainetta kulunutkaan niin paljon kuin laskettiin...Tomacu sanoi:http://www.fia.com/resources/documents/413691518__GB_Document_19.pdf
Kimille korvattiin kärkiporukasta kaikkein vähiten polttoainetta.
Loistavaa Sherlock!:idea:Lazer sanoi:Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.
Ai hemmetti...taisin torkahtaa ja nähä päiväuniaLazer sanoi:Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.
Aijaa, mä luulin että olit ihan tosissas! Hitsi...Timppa78 sanoi:Ai hemmetti...taisin torkahtaa ja nähä päiväunia![]()
No kyl mä tosissani olin, yritän vaa et porukka jännittäis enemmän kisan aikanaLazer sanoi:Aijaa, mä luulin että olit ihan tosissas! Hitsi...
taalla aikakin nakyy telkkarissa niin, etta Ferrareilla pehmeat ja Mclarenilla kovat...hara-kimi sanoi:Kimi ja Hamilton molemmat lähti ainakin pilttuusta ulos kovilla renkailla, mutta Alonso pehmeillä. Näkikö kukaan Massan kumeja? Alonso yrittää tosissan ohi Kimistä startissa, toivottavasti näin ei käy :thumbup: