Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.Timppa78 sanoi:JEEE!!! Hyvä Kimi! Äijä meni ja voitti kaikki :thumbup: ...Tokana olija Hamiltton jäi +35.582
Harmi ku Massan takarengas pomahti!:jaska: :thumbup:
tai jos se vaan osaa autoa sillee ettei polttoainetta kulunutkaan niin paljon kuin laskettiin...Tomacu sanoi:http://www.fia.com/resources/documents/413691518__GB_Document_19.pdf
Kimille korvattiin kärkiporukasta kaikkein vähiten polttoainetta.
Loistavaa Sherlock!:idea:Lazer sanoi:Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.
Ai hemmetti...taisin torkahtaa ja nähä päiväuniaLazer sanoi:Älä höpötä, eihän sitä ole vielä edes ajettu.
Aijaa, mä luulin että olit ihan tosissas! Hitsi...Timppa78 sanoi:Ai hemmetti...taisin torkahtaa ja nähä päiväunia
No kyl mä tosissani olin, yritän vaa et porukka jännittäis enemmän kisan aikana ... Ongin tiedon että Räikkösen varikkotaktiikan ansiosta tekee vain tai... no okei tekee vaa yhen pysähyksen...Lazer sanoi:Aijaa, mä luulin että olit ihan tosissas! Hitsi...
taalla aikakin nakyy telkkarissa niin, etta Ferrareilla pehmeat ja Mclarenilla kovat...hara-kimi sanoi:Kimi ja Hamilton molemmat lähti ainakin pilttuusta ulos kovilla renkailla, mutta Alonso pehmeillä. Näkikö kukaan Massan kumeja? Alonso yrittää tosissan ohi Kimistä startissa, toivottavasti näin ei käy :thumbup: